Guest PeterK Skrevet March 17, 2009 Rapporter Skrevet March 17, 2009 Nogle der har kendskab til firmaer som kan ombygge X6, så den har 5 sæder? Har set flere CLSér med 5 sæder, så mon ikke det også findes til X6?? Første gang jeg så X6 syntes jeg den var halvgrim, men hvor er den BARE fed i knaldsort eller hvid med det rigtige udstyr!!! Så en sort X6 med sadelbraun comfortsæder nede hos BMW i Malmø i dag:th2: som fik deres X5 som stod tæt på til at ligne en morfar-øse som var strømlinet som en skotøjsæske:laugh: Og "normalt" elsker jeg X5 og syntes den er federe end Q7, Touareg og en standard Cayenne..... Hvis nogle har fortrudt deres X6 køb, er jeg frisk på en bytter:D
Guest Mogens Besvaret March 17, 2009 Rapporter Besvaret March 17, 2009 Første gang jeg så X6 syntes jeg den var halvgrim, men hvor er den BARE fed i knaldsort eller hvid med det rigtige udstyr!!! Hvis nogle har fortrudt deres X6 køb, er jeg frisk på en bytter:D Jeg ser på een hver dag - gys. Hvis du bytter, vil jeg tro, du blir gift med den. Man ser jo absolut ingen af dem på vejen...
Rikke Rost Besvaret March 17, 2009 Rapporter Besvaret March 17, 2009 Nej.....Og gudskelov for det. :(
Guest PeterK Besvaret March 17, 2009 Rapporter Besvaret March 17, 2009 Jeg ser på een hver dag - gys. Hvis du bytter, vil jeg tro, du blir gift med den. Man ser jo absolut ingen af dem på vejen... Hva sker der for dig Mogens?.....BMW-lover number one;) Den har PRÆCIS det alle SUVér mangler = SPORTY Look!!! JAAA jeg ved godt Cayenne GTS, Turbo etc har vildere præstationer, men dem har vi ligesom set på i en menneskealder!! Og ja man ser ikke nogle, ganske enkelt fordi den har eksisteret i under et år og den er absolut ikke for Wannabe´s og fattigrøve!!
dabp Besvaret March 17, 2009 Rapporter Besvaret March 17, 2009 Jeg synes også den ser fed ud og at den er sjælden på vejene betyder bare at man føler sig lige mere eksklusiv ;) Go for it! ;D
Guest Mogens Besvaret March 17, 2009 Rapporter Besvaret March 17, 2009 Hva sker der for dig Mogens?.....BMW-lover number one;) Jeg bryder mig ikke om de der monstre - derfor ;)
Basse Besvaret March 17, 2009 Rapporter Besvaret March 17, 2009 Syns også den ser fed ud - og skal man på månelanding, så har man simpelthen bilen for det. Pst...den må da være designet af NASA ? :S Men ud over det - så er den fed fordi den er anderledes. Ser dem meget sjælent dog.....så kan være en svær en at komme af med senere ? X6'eren har da eksisteret i over et år ? kom den ikke i slut 07 ? som 08 model ?
Guest PeterK Besvaret March 17, 2009 Rapporter Besvaret March 17, 2009 Jeg bryder mig ikke om de der monstre - derfor ;) Syntes nok jeg genkendte dig på billedet i nedenstående link: http://www.aftonbladet.se/debatt/article564446.ab
Guest Mogens Besvaret March 17, 2009 Rapporter Besvaret March 17, 2009 Syntes nok jeg genkendte dig på billedet i nedenstående link: http://www.aftonbladet.se/debatt/article564446.ab He he - det har jeg sgu biler for kært til :D
GULVmanden Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 Nogle der har kendskab til firmaer som kan ombygge X6, så den har 5 sæder? Har set flere CLSér med 5 sæder, så mon ikke det også findes til X6?? Første gang jeg så X6 syntes jeg den var halvgrim, men hvor er den BARE fed i knaldsort eller hvid med det rigtige udstyr!!! Så en sort X6 med sadelbraun comfortsæder nede hos BMW i Malmø i dag:th2: som fik deres X5 som stod tæt på til at ligne en morfar-øse som var strømlinet som en skotøjsæske:laugh: Og "normalt" elsker jeg X5 og syntes den er federe end Q7, Touareg og en standard Cayenne..... Hvis nogle har fortrudt deres X6 køb, er jeg frisk på en bytter:D Lækker bil.... Kik også på Q7(S) V12 TDI!
Guest Mogens Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 Kik også på Q7(S) V12 TDI! Den er jo dobbelt så dyr som X6 - og iøvrigt dyrere end Lamborghini Gallardo (uden sammenligning iøvrigt)
drez27 Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 Den er jo dobbelt så dyr som X6 - og iøvrigt dyrere end Lamborghini Gallardo (uden sammenligning iøvrigt) og igen hvad fanden skal man med SÅ stor en vogn. men jeg vil uden tvivl tag en brugt lambo, istedet..... eller måske en af hver....
GULVmanden Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 JA! Men lækker er den da.... SEK.1.300.000,- ved kasse 1... Det kun en Audi. Helt klart.. X6 i sort eller titan silver med N54 motor er rent guf!
drez27 Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 JA! Men lækker er den da.... SEK.1.300.000,- ved kasse 1... Det kun en Audi. Helt klart.. X6 i sort eller titan silver med N54 motor er rent guf! HA HA !... X6M?!... og så lige med et par 22" giovanni... YES Sir....
Rikke Rost Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 Den skal klart være hvid med Sorte BBS Lemans i 24"....
Guest PeterK Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 HALLO...Spørgsmålet gik primært på om man kan få 5 sæder???:)
drez27 Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 HALLO...Spørgsmålet gik primært på om man kan få 5 sæder???:) Ja sagtens..... ellers høre om Mtv ikk mangler en ny Bil til pimp MyRide.... tror nok de kan få klemt et enkelt sæde i...:D
GULVmanden Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 Sorte BBS Lemans i 24".... G Style :th2:
drez27 Besvaret March 18, 2009 Rapporter Besvaret March 18, 2009 Den skal klart være hvid med Sorte BBS Lemans i 24".... en monstertruck!??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu