Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle Så blev detmin tur til at rykke over broen..til maj..i Bunkeflo Strand gennem MKB og når jeg sådan sidder og roder rundt for at finde en udbyder af bredbånd ser jeg lidt forskelligt og tråden har jo været oppe før men dem jeg har fundet herinde er heellttt tilbage fra 2008 ;) Så det store spørgsmål er..igen: Hvilken udbyder er bedst i området Bunkeflo ? MKB har et par aftaler med Bahnhof, Bredband2 osv men det lader til jeg max kan få 30/30..hvilket sikkert er fintfint men hvis jeg nu kan få 100 et sted kan jeg jo ligeså godt få fikset det med det samme Kravet er egentlig at det skal være stabilt..får sku stress og blå bananer hvis det ikke virker 80% af tiden :) Håber nogen gider misbruge deres tid og komme med deres erfaringer Tak Thomas

Besvaret

hold da op Det må da være årspriser :rolleyes: Bahnhof erbjuder 30 Mbit för lokalkunder Bahnhof lanserar nu 30 Mbit för lokalkunder. Samtidigt med lanseringen gör man en prisjustering för lokalanslutna kunder. Bahnhof priser för lokalanslutna kunder är: 2 Mbit 350 kr 4 Mbit 450 kr 6 Mbit 525 kr 10 Mbit 699 kr 30 Mbit 1895 kr

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...