Sune Skrevet April 2, 2009 Rapporter Skrevet April 2, 2009 I modsætning til det vi hører om Swedbank så tror Danskebank da vist stadig på rørlig konceptet, og samtidig også på yderligere rentesænkninger senere på måneden http://www-2.danskebank.se/DanskeBolanVaraRantor
dannemare Besvaret April 2, 2009 Rapporter Besvaret April 2, 2009 I modsætning til det vi hører om Swedbank så tror Danskebank da vist stadig på rørlig konceptet, og samtidig også på yderligere rentesænkninger senere på måneden http://www-2.danskebank.se/DanskeBolanVaraRantor Vi har rörlig hos dem (2,6%), men jeg kan se, at 1-års-renten kun er 2,2%. Det lyder ikke logisk i mine ører. :D Hvordan forklares det, at rörlig ikke er det allerbilligste?
credde Besvaret April 2, 2009 Rapporter Besvaret April 2, 2009 Vi har rörlig hos dem (2' date='6%), men jeg kan se, at 1-års-renten kun er 2,2%. Det lyder ikke logisk i mine ører. :D Hvordan forklares det, at rörlig ikke er det allerbilligste?[/quote'] Danske Bank har vel blot et "usynligt" påslag på renten er mit gæt for at presse folk over i 3 mån. og 1 års bindingstider.
Sune Besvaret April 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 2, 2009 Vi har rörlig hos dem (2' date='6%), men jeg kan se, at 1-års-renten kun er 2,2%. Det lyder ikke logisk i mine ører. :D Hvordan forklares det, at rörlig ikke er det allerbilligste?[/quote']Det er vel et udtryk for at de mener at renten kommer til at falde her den 20. april. Og da forskellen er 0,4 procentpoint vil jeg tro at de forventer at den rørlige kommer til at falde med mindst 0,5 procentpoint - og holde dette niveau (eller mindre) i de kommende 12 måneder..
Mette Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Deres 1. årige rente ligger ALTID lidt over den variable.
Sune Besvaret April 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 8, 2009 Deres 1. årige rente ligger ALTID lidt over den variable.Øhhhh, nej
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu