BS Skrevet April 5, 2009 Rapporter Skrevet April 5, 2009 En som gider komme sydover til Skegrie? Kom frisk.
Vicksen Besvaret April 5, 2009 Rapporter Besvaret April 5, 2009 Hej BS, Jeg bruger en svensk fyr der hedder Anders. Han er meget grundig og prisen er i orden. Jeg har 20 vinduer som han pudser udvendigt for 300 Sek.! Skal ikke kunne sige, om prisen har ændret sig siden sidst, men her har du hans nummer, så kan du jo høre ham ad: 0709-94 83 92
BS Besvaret April 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 5, 2009 Hej BS, Jeg bruger en svensk fyr der hedder Anders. Han er meget grundig og prisen er i orden. Jeg har 20 vinduer som han pudser udvendigt for 300 Sek.! Skal ikke kunne sige, om prisen har ændret sig siden sidst, men her har du hans nummer, så kan du jo høre ham ad: 0709-94 83 92 Det lyder som en udemærket pris. Er det 2 plan eller 1 plan hus?
Homer Besvaret April 5, 2009 Rapporter Besvaret April 5, 2009 Hvad med at bruge den lokale? http://www.aafonsterputs.se/kontakt.htm Vi bruger ham, og han er hurtig, pålidelig og rimelig i pris
BS Besvaret April 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 6, 2009 Hvad med at bruge den lokale? http://www.aafonsterputs.se/kontakt.htm Vi bruger ham, og han er hurtig, pålidelig og rimelig i pris Meget sjovt du lige nævner det. Efter jeg havde skrevet indlægget her kørte jeg en tur på de nye sommerdæk. Så lagde jeg mærke til ham. Skrev en mail han lige får et par dage til at svare på også ringer jeg til ham. Kan jo ligeså godt støtte de lokale.
Homer Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Meget sjovt du lige nævner det. Efter jeg havde skrevet indlægget her kørte jeg en tur på de nye sommerdæk. Så lagde jeg mærke til ham. Skrev en mail han lige får et par dage til at svare på også ringer jeg til ham. Kan jo ligeså godt støtte de lokale. Du får næppe noget ud af at maile ham - grib hellere knoglen.. EDIT: Ringede selv til ham, og han har først tid til "nye kunder" til juni... :(
BS Besvaret April 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 6, 2009 Du får næppe noget ud af at maile ham - grib hellere knoglen.. EDIT: Ringede selv til ham, og han har først tid til "nye kunder" til juni... :( Ja det er sjovt så elendige de er de svenskere til email. Ringer til ham iaften tror jeg. Han kan jo lige nuæpet mit hus på vej hjem :D
Mette Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Vores tager 375 SEK for udvendig pudsning af begge plan. Har en fast aftale med ham så han (de) bare kommer 4 gange årligt. Men aftale kan man lave som man lyster.
BS Besvaret April 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 8, 2009 Ja det blev så aa fönsterputs der vandt licitationen :D 300 udvendigt for 21 vinduer i 2 plan. Det synes jeg er en fin pris. Tak for tipsne
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu