svenskepige Skrevet April 7, 2009 Rapporter Skrevet April 7, 2009 hej alle...... har en hundehvalp på 10uger jeg havde tænkt mig at gå til hvalpe kursus fra hun er 12uger (når hun har fået sin Vaccination) men er der nogen der kan komme med nogen gode råd om kurser..... (er der nogen danske hundetræner da jeg ikke er så go til svensk i nu.....) 1000 tak på forhånd:th2:
mickiii Besvaret April 7, 2009 Rapporter Besvaret April 7, 2009 Kender ikke nogen danske, men vi har brugt dem her flere gange. Det går okay at forstå, ellers så spørger man bare lige en gang til: handmedhund De ligger i Staffanstorp. Vi har været ganske tilfredse, dog vil jeg ikke anbefale deres mere avanceret kurser, som f.eks. anti-trække, positiv opdragelse og gå-uden-line kurser. De tager simpelthen ikke nok udgangspunkt i den enkelte hund, hvilket er et problem når man er på kursus med en masse "gucci-taske" hunde, og selv har en udpræget hyrdehund :(.
svenskepige Besvaret April 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 7, 2009 okay.... det vil jeg da lige kigge på....
Nanna Besvaret April 7, 2009 Rapporter Besvaret April 7, 2009 vi gik til både hvalpe- og unghundekursus med vores hvalp sidste sommer her: http://www.sbkmalmo.m.se/ vi var rigtigt glade for det. Nanna
svenskepige Besvaret April 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 9, 2009 1000 tak for jeres gode råd.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu