samson Skrevet April 13, 2009 Rapporter Skrevet April 13, 2009 Hej Alle MC-interesserede! Nu da Øvrosport ikke længere sender MotoGP, hvad gør I der absolut heller ikke kan leve uden? -Viasat Sport? -Sportbar i byen? -Live stream på nettet? -flyvetur til Qatar? -andre muligheder jeg ikke kender til? Mvh Jasper (der nødigt vil gå glip af aftenens show)
SanneJ Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 Jeg tror det bliver nettet, afhængig af pris, har ikke fået undersøgt endnu, men måske det var på tide at gå ind på motoGPs hjemmeside:)
MC Manden Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Jeg er på Sicilien i øjeblikket og italiensk tv viste racet... Det var dog dødsygt race, men det tegner til endnu en kamp mellem Stoner og Rossi igen i år. Stoner førte fra start til mål
SanneJ Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Stoner førte fra start til målJa, det er han desværre god til, men lad os se hvad han har af nosser i år, når Rossi overhaler:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu