Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Har en Audi A4 model 02 med alufælger 16''. Vil gerne have 18'' på den. Vil gerne vide om bilen skal sænkes når jeg skal have 18'' fælger på, så der ikke er mellemrum (afstand) mellem dæk og "bilen", forstår I hvad jeg mener... :) Er der nogen der har alufælger til salg?

Besvaret
Har en Audi A4 model 02 med alufælger 16''. Vil gerne have 18'' på den. Vil gerne vide om bilen skal sænkes når jeg skal have 18'' fælger på, så der ikke er mellemrum (afstand) mellem dæk og "bilen", forstår I hvad jeg mener... :) Er der nogen der har alufælger til salg?
Ja det skal den.
Besvaret

Der snakkes også om at der ikke skal være mellemrum mellem dæk og skærm - så skal bilen sænkes er jeg også sikker på. Men man kan sagtens skifte fra 16" til 18" uden at sænke bilen jo.....hjuldiameteren ændres sig ikke, hvis man køber lovlige fælg og dæk

Besvaret
hva ? vælger man ikke bare større fælg og mindre dæk ligesom på alle andre biler ?
Din hjul diameter skal stadig være den samme +-3% mener jeg det er for at speedometer stadig viser korrekt. Men læs Basses svar.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...