mozzzy Skrevet April 21, 2009 Rapporter Skrevet April 21, 2009 Hej, er der nogen der har nogle gode erfaringer med bil værksteder i eller nær Malmø. Jeg skal have min Chevrolet til service og har hørt at det kan betale sig at tage hin sidans. Jeg har kontaktet "Bilpartner AB" for at høre hvad de skal have for det. De har en dansk side hvor man kan kontakte Er der nogen der har erfaring med dem???
Lollikken Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 Jeg har ikke fået lavet noget hos dem, kun efterspurgt priser. De svarede hurtigt på mails (tops 1 arbejdsdag), og deres priser var i mine øjne ganske fine (hvis jeg havde haft råd :D). Ang. selve arbejdet har jeg dog ingen input. Byte av slavcylinder kostar ca 10 000:-, byte av koppling + slavcylinder ca 13 000:-, byte av huvudcylinder ca 3000:-, slangen mellan huvudcylinder och slavsylinder ca 2000:- Grunden til den høje pris på slavecylinder skiftet er fordi hele gearkassen skal af og det tager tid. Når prisen på reservedelene er trukket fra vil jeg tro de tager 500-1000 kr i timen, hvilket passer meget fint over ens med den tid vi brugte på at pille gearkassen af og på ... 2. gang ;) I mine øjne virker det ganske fornuftigt. =)
mozzzy Besvaret April 23, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 23, 2009 Hej og tak for dit svar :-). For mig lyder det rigtig dyrt med den time pris 500-1000 kr. i timen! jeg har lige kikket på danskautoservice priser, http://danskautoservice.dk/Priser_m_v.html og må sige at de time priser samt pris for stort service ser meget billigt ud i forhold! Prøv at tage et kik. Så spørgsmålet er her om det kan svare sig at få det lavet i Sverige. Jeg fik også meget hurtigt svar fra Bilpartner i Sverige og deres pris er 3400,- sek. for et service, samt 255,- sek for en låne bil om dagen.
Lollikken Besvaret April 23, 2009 Rapporter Besvaret April 23, 2009 Hej og tak for dit svar :-). For mig lyder det rigtig dyrt med den time pris 500-1000 kr. i timen! jeg har lige kikket på danskautoservice priser' date=' [url']http://danskautoservice.dk/Priser_m_v.html og må sige at de time priser samt pris for stort service ser meget billigt ud i forhold! Prøv at tage et kik. Så spørgsmålet er her om det kan svare sig at få det lavet i Sverige. Jeg fik også meget hurtigt svar fra Bilpartner i Sverige og deres pris er 3400,- sek. for et service, samt 255,- sek for en låne bil om dagen. Dansk Auto Service : 2295 DKK Bilpartner : 3400 SEK = 2294,5 DKK (i følge dagens kurs) Forskellen er til at overse, spørgsmålet er om du vil køre til Sverige for at få en autoriseret mekanikker til at kigge på bilen, eller bare gøre det i DK. Fordelen ved en autoriseret mekanikker er jo trods alt at de kender bilen bedre (som udgangspunkt), men samtidig kan man også argumentere for at ved et service er kendskab nul og nix værd :D (Jeg er sikker på at du også har haft den diskussion engang) HVIS du beslutter dig for Sverige, og du får en låne bil, så husk at du ikke må køre ind i DK med den! Held og lykke med projektet!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu