Duffman Skrevet April 29, 2009 Rapporter Skrevet April 29, 2009 Hey... Er der nogle som kender til noget fodbold i Malmø omegn, gerne i stil med Oldboys / ølbold? Det er jo vigtigt med 3 halveg =) Gør heller ikke noget om det er mere seriøst, konditionen skal nok bare trænes lidt =)
APGraph Besvaret April 29, 2009 Rapporter Besvaret April 29, 2009 Sidste år prøvede vi at starte noget men det blev ikke rigtigt til noget. men jeg er frisk på at prøve igen, hvis vi kan samle nok mænd. Vi havde også nogle baner i oxie mvh A
annaogmichael Besvaret April 30, 2009 Rapporter Besvaret April 30, 2009 Baner Jeg er sku også frisk, og har måske et par mand der også vil være med. Her hvor jeg bor, er der masser af baner, med en kunstgræsbane som det beste alternativ. hvis alle baner skulle være optaget, er der en græsbane i nærheden der som godt som aldrig er optaget Kunstgræsbane 55°33'16.11"N // 13° 0'45.30"E Græsbane 55°33'16.29"N // 13° 0'16.84"E
donmop Besvaret April 30, 2009 Rapporter Besvaret April 30, 2009 Jeg er også med på en gang bold.. Det er efterhånden 20kg siden sidst!
Duffman Besvaret May 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 1, 2009 Jeg var oxo selv med i Oxie sidste år, det var super hygge når der var fok nok - men jeg droppede det da jeg mødte op 3 gange i træk hvor vi ikke var mere end 2-3 stks. Folk var ikke så gode til at melde fra / eller andvende nettet til det. Men hvis vi kan få nogle flere med, kunne det være fedt, og så evt få lagt et fast tidspunkt - og lavet struktur på mht til- og afmelding mm? Eller hva siger i?
Motorikmongolen Besvaret May 1, 2009 Rapporter Besvaret May 1, 2009 Jeg er frisk. Helst Tirsdag eller Torsdag.
APGraph Besvaret May 1, 2009 Rapporter Besvaret May 1, 2009 Der findes en side der hedder: www.holdsport.dk det kunne man bruge som tilmelding m.m. mvh A Jeg var oxo selv med i Oxie sidste år, det var super hygge når der var fok nok - men jeg droppede det da jeg mødte op 3 gange i træk hvor vi ikke var mere end 2-3 stks. Folk var ikke så gode til at melde fra / eller andvende nettet til det. Men hvis vi kan få nogle flere med, kunne det være fedt, og så evt få lagt et fast tidspunkt - og lavet struktur på mht til- og afmelding mm? Eller hva siger i?
Lynge Besvaret May 1, 2009 Rapporter Besvaret May 1, 2009 Jeg kunne også godt være frisk på noget bold.
Cobitten Besvaret May 3, 2009 Rapporter Besvaret May 3, 2009 Jeg er også frisk, men teknikken er bestemt ikke god længere. Har også en kamerat herovre der kunne være frisk /Torben
annaogmichael Besvaret May 8, 2009 Rapporter Besvaret May 8, 2009 Hvad så drenge. Hvad bliver det til. Skal vi prøve at finde en dag???????
APGraph Besvaret May 8, 2009 Rapporter Besvaret May 8, 2009 Bare kast en dato og tid op så må vi se hvad der sker. mvh A Hvad så drenge. Hvad bliver det til. Skal vi prøve at finde en dag???????
Cobitten Besvaret May 12, 2009 Rapporter Besvaret May 12, 2009 Ja det kræver jo at der er nogen der tager initiativ til at få startet det.. Jeg kender ikke rigtigt steder hvor man kan spille, men jeg kan da starte med at give mit mobilnr. +45 5127 0120, så må vi se om vi kan aftale noget over sms og evt. oprettet et hold på holdsport.dk APGraph er vel den der har størst erfaring eftersom han spillede lidt sidste år? /Torben
annaogmichael Besvaret May 12, 2009 Rapporter Besvaret May 12, 2009 Næste uge Jeg kan i næste uge (man, tir og onsdag) efter kl. 16 kan muligvis skaffe 2 mand mere. Hvis vi mangler en bane, kan vi næsten med sikkerhed bruge en af dem jeg henviser til på forrige side. Michael 31260934
Cobitten Besvaret May 14, 2009 Rapporter Besvaret May 14, 2009 P.t. kan jeg stort set alle dage, men i næste uge skal jeg nok spille bold i Kløvermarken om tirsdagen.
Cobitten Besvaret May 25, 2009 Rapporter Besvaret May 25, 2009 Er folk generelt lidt dovne herinde - eller har man bare for travlt til at dyrke sport på hyggeplan?
mbm Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Er også klar, kender dog ingen steder i Malmö hvor man kan spille. Tilgengæld har jeg fodboldstøvler og masser af tid! Kan man ikke lave en afstemning eller lign. (er ikke den store forum-haj) så vi kan finde ud af hvilken dag der er mest "populær" og så tage den derfra?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu