Guest Schuldig Skrevet April 30, 2009 Rapporter Skrevet April 30, 2009 Det kan godt være, at det her er det forkerte sted, men da flest pendlere nok læser her, prøver jeg alligevel... Når vi tog på arbejde i morges, låg der en tilskadekommet måge i nødsporet, c.a. én kilometer før tunnelen på den "svenske" side. Vi har ringet til Falck, og vil derfor bare lige spørge, hvis der er nogen, der har set den, eller har set nogen hente den? På forhånd tak!
Guest Schuldig Besvaret April 30, 2009 Rapporter Besvaret April 30, 2009 Det blir vistnok til at finde edit-knappen...
LADYMARION Besvaret April 30, 2009 Rapporter Besvaret April 30, 2009 Det kan godt være, at det her er det forkerte sted, men da flest pendlere nok læser her, prøver jeg alligevel... Når vi tog på arbejde i morges, låg der en tilskadekommet måge i nødsporet, c.a. én kilometer før tunnelen på den "svenske" side. Vi har ringet til Falck, og vil derfor bare lige spørge, hvis der er nogen, der har set den, eller har set nogen hente den? På forhånd tak! Kan du ikke prøve at ringe til Falck igen og høre om de fik den hentet? Hilsen en bekymret dyreven:sad:
Guest Schuldig Besvaret April 30, 2009 Rapporter Besvaret April 30, 2009 Kan du ikke prøve at ringe til Falck igen og høre om de fik den hentet? Hilsen en bekymret dyreven:sad: Den er hentet! :th2: (Rikke, du ved da godt, hvad man kalder mennesker der ikke har sympatier for dyr (og også børn, tror jeg), ikke?)
Rikke Rost Besvaret April 30, 2009 Rapporter Besvaret April 30, 2009 Nu synes jeg lige du strammer den en smule........Er du så Sodomit???
Recommended Posts