Vicksen Besvaret February 25, 2012 Rapporter Besvaret February 25, 2012 Er der en (eller flere) af I ivrige lystfiskere, der har noget ''grej'' man kan låne (under opsyn, naturligvis)? Har ikke fisket siden jeg var 13 år gammel så det er vel - hmmm - lad os bare sige noget tid siden, men vil rigtig gerne prøve igen. Det skal måske også lige nævnes, at det foregik på Grønland - med en spand - i havnen - i ankeldybde :D Jeg har ikke lyst (!) til, at investere i grej, hvis det ikke er noget der ''fanger'' mig (no pun intended)
Gio Besvaret March 3, 2012 Rapporter Besvaret March 3, 2012 Giv endelig lyd, om i fanger noget eller oplever nul-ture. Store dele af den skånske kyst har desværre store problemer p.t. http://svt.se/2.33782/1.2726223/fisken_har_forsvunnit_fran_kusten http://www.lansstyrelsen.se/skane/Sv/nyheter/2012/Pages/fisken-har-forsvunnit-fran-kusten.aspx
BS Besvaret March 4, 2012 Rapporter Besvaret March 4, 2012 Jeg hev en enkelt 2kg torsk op i lørdags. På båden i helhed blev der taget ca 40 torsksom lå mellem 2-5kg en enkelt på 10kg og en på 7kg. Så en ok tur på et spejlblankt Øresund i høj sol
Gio Besvaret March 4, 2012 Rapporter Besvaret March 4, 2012 Jeg hev en enkelt 2kg torsk op i lørdags. På båden i helhed blev der taget ca 40 torsksom lå mellem 2-5kg en enkelt på 10kg og en på 7kg. Så en ok tur på et spejlblankt Øresund i høj solÉn torsk = "en ok tur"!? *whoa* Der må have været mere til historien - såsom gibbernakker til lemmerne, social hygge og røverhistorier. ;)
BS Besvaret March 4, 2012 Rapporter Besvaret March 4, 2012 Én torsk = "en ok tur"!? *whoa* Der må have været mere til historien - såsom gibbernakker til lemmerne, social hygge og røverhistorier. ;) Ingen gibbernakkere men resten passer :) Fangst mæssigt var der lidt tilbage at ønske ja men fed tur alligevel
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu