Jump to content

Trackday, Sturup 2009.04.29 - lidt billeder...

Recommended Posts

Skrevet

Nåede desværre ikke at få kamera på/i bilen af flere grunde, men fruen tog da lidt billeder (når hun ellers kunne komme af sted med det - Mads skulle jo også underholdes :)). http://sentinel.dk/trackdays/tcd/2009-04-29/web/index.html Skægt var det i hvert fald. Ja, det var faktisk overdrevet fedt, og næste gang bliver jo allerede på torsdag i næste uge med MS Racing. :th2: Glæder mig - jeg er dog ikke sikker på, at mine dæk gør det samme. Damn, de er blevet seriøst flossede. :scared::laugh: Edit: Der er også et par korte videoklip her: http://youtube.com/dannemare

Besvaret

Ja, var det ikke fordi jeg var så øm om min bil - så ville jeg også tage den med på en gang trackday :-) Kan også være den skal det, når der kommer nye dæk på - dunno yet. Men det ser sjovt ud - holder mig dog nok til klubbens eget regi.

Besvaret
Ja, var det ikke fordi jeg var så øm om min bil - så ville jeg også tage den med på en gang trackday :-) Kan også være den skal det, når der kommer nye dæk på - dunno yet. Men det ser sjovt ud - holder mig dog nok til klubbens eget regi.
Jeg er for så vidt også meget øm, når det gælder mine biler, men man styrer jo altså helt selv tempoet banen rundt, og der overhales kun på bestemte steder. Folk kører forholdsvis pænt (alle vil jo gerne have deres bil med hjem i god behold), så der er god plads til alle at udfolde sig på, uanset ens ambitioner og niveau. Oplevede dog en enkelt episode sidst på dagen, hvor føreren af en 330i vist ikke var specielt tilfreds med at se den lille OPC komme en lille smule nærmere sving for sving. Så efter "langside nr. 2" (langsiden efter pitstop-langsiden) kørte han formentligt over evne. Bagenden skred ud med hjulspind og al ting, så bilen snurrede mere end 180 grader rundt, inden han holdt helt stille. Jeg var forholdsvis tæt på ham, så det var da lidt af en oplevelse.
Besvaret
Kan man komme forbi torsdag som tilskuer ? - skal ikke have springrust på øsen' date=' fra Frederiks lig jo :D[/quote'] Roveren skal sgu ikke på banen. :laugh: Den vil til gengæld være at finde på parkeringspladsen noget af dagen, og jeg har informeret fruen om at parkere tæt på din 911'er. :p Næh, du - kom du hellere ud på banen og gi' din bil noget at leve af. :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...