Swan Skrevet May 8, 2009 Rapporter Skrevet May 8, 2009 Davs, Nogle anbefalinger til hvor jeg skal købe fælge til en Golf V GTI henne ? :) Og hvilke firmaer tager ens vogn ind og sætter en ny undervogn på (sænkning)?
Guest PeterK Besvaret May 8, 2009 Rapporter Besvaret May 8, 2009 Davs, Nogle anbefalinger til hvor jeg skal købe fælge til en Golf V GTI henne ? :) Og hvilke firmaer tager ens vogn ind og sætter en ny undervogn på (sænkning)? Fælge = Däckonline Sænkning = ViaNor
dkrath Besvaret May 9, 2009 Rapporter Besvaret May 9, 2009 Kommer så sandeligt an på hvilke fælge du skal have :-)! BBS Le Mans Champion klæder de fleste
Swan Besvaret May 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2009 Kommer så sandeligt an på hvilke fælge du skal have :-)! BBS Le Mans Champion klæder de fleste Hehe det er det jeg ikke ved, og vil derfor have en side hvor jeg kan se de forskellige : ) Har stadig ikke fundet et "tuningsfirma" der klarer en sænkning.. Jo tonsvis som ligger i USA..
Mortimer Besvaret May 9, 2009 Rapporter Besvaret May 9, 2009 Går ud fra du har en ny undervogn liggende...? For så bør du kunne kontakte ethvert værksted og få en pris på udskiftning af undervogn, det er en ganske simpel operation. mht. til fælge så kan du finde golf fælge overalt: blocket.se, http://www.specialfalgar.se/f%C3%A4lgar/f%C3%A4lgguide/Volkswagen-Golf-V-GTI.aspx?get=wheel&id=1142 , http://www.dackgrossisten.se/r1228.aspx , http://www.stg-gmbh.com (tyskland) osv osv, det er bare at søge lidt, du kan nok finde par gode tilbud på blocket.se og måske gode priser i UK også når nu punden er svag.... husk at købe ordentligt gummi til dem. Håber det hjælper lidt
Swan Besvaret May 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2009 Går ud fra du har en ny undervogn liggende...? For så bør du kunne kontakte ethvert værksted og få en pris på udskiftning af undervogn, det er en ganske simpel Nej, leder efter et sted man komme ind og snakke med dem om hvad der er godt at købe til mit behov og så sætter de det på.. Tak for link.
Mortimer Besvaret May 9, 2009 Rapporter Besvaret May 9, 2009 Af ren nysgerrighed...hvad er dine behov, skal den bare sænkes og ikke andet ? For sådan en undervogn på en G5 GTI er da ganske udemærket ellers, og så er det jo bare at købe et god kvalitets sænknings fjedersæt og få det smidt på.
Swan Besvaret May 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2009 Af ren nysgerrighed...hvad er dine behov, skal den bare sænkes og ikke andet ? For sådan en undervogn på en G5 GTI er da ganske udemærket ellers, og så er det jo bare at købe et god kvalitets sænknings fjedersæt og få det smidt på. Okay, men jeg kender ik så meget til det jo : ) Den skal nok bare sænkes lidt ja. Hvor finder jeg disse fjedre?
7eren Besvaret May 9, 2009 Rapporter Besvaret May 9, 2009 Ebay.de er din ven. Tror vist det hedder tieferlegungsfedern.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu