EBL Skrevet May 15, 2009 Rapporter Skrevet May 15, 2009 Det er måske et lidt politisk ukorrekt spørgsmål, set i lyset af at der i dag endnu engang tragisk nok er et offer for bandekrigen i Danmark, men jeg kom til at tænke på hvad "stillingen" mon efterhånden er i antallet attentater på hver side? På mig virker det lidt som om, at der er væsentligt flere 'faldne' på indvandrerbandemedlem siden end på rocker-siden.... og så er der så selvfølgelig også beklageligvis de ofre som måske hverken høre til på den ene eller den anden side
Don A Besvaret May 15, 2009 Rapporter Besvaret May 15, 2009 Det er måske et lidt politisk ukorrekt spørgsmål, set i lyset af at der i dag endnu engang tragisk nok er et offer for bandekrigen i Danmark, men jeg kom til at tænke på hvad "stillingen" mon efterhånden er i antallet attentater på hver side? På mig virker det lidt som om, at der er væsentligt flere 'faldne' på indvandrerbandemedlem siden end på rocker-siden.... og så er der så selvfølgelig også beklageligvis de ofre som måske hverken høre til på den ene eller den anden side en ting er sikkert. Jeg kunne ikke være mere lige glad med hvem der føre over hvem. Spørg du mig kunne de alle sammen blive sat på en øde ø med 4 mil gun's hvor sidste mand har vundet.
EBL Besvaret May 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 15, 2009 en ting er sikkert. Jeg kunne ikke være mere lige glad med hvem der føre over hvem. Spørg du mig kunne de alle sammen blive sat på en øde ø med 4 mil gun's hvor sidste mand har vundet. Nu er det jo så bare desværre ikke muligt, og spørgsmålet hvad "stillingen" er, er b.la relevant ud fra hensynet til om det overhovedet er sandsynligt i en nær fremtid, at der kan forhandles en eller anden form for våbenhvile eller fred på plads. Står det eks. 10-1 til rockerne, så er det ikke sikkert modparten er så skide interesseret i at pakke våbnene væk endnu
Don A Besvaret May 15, 2009 Rapporter Besvaret May 15, 2009 Nu er det jo så bare desværre ikke muligt' date=' og spørgsmålet hvad "stillingen" er, er b.la relevant ud fra hensynet til om det overhovedet er sandsynligt i en nær fremtid, at der kan forhandles en eller anden form for våbenhvile eller fred på plads. Står det eks. 10-1 til rockerne, så er det ikke sikkert modparten er så skide interesseret i at pakke våbnene væk endnu[/quote'] tror at selv om de "slutter fred" ud af til så kæmper de videre i det skjulte.
drez27 Besvaret May 15, 2009 Rapporter Besvaret May 15, 2009 tror at selv om de "slutter fred" ud af til så kæmper de videre i det skjulte. Løsning er jo klar.... indvandrene for nørrebro og rockerne christiania... men jeg er da helt enig i at de alle sammen skulle sendes af sted til grønland... lad dem få skidtet... det kan være de er til mere gavn deroppe....
EBL Besvaret May 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 15, 2009 Ok - admin luk bare den tråd her igen. Jeg havde håbet på en intelligent snak/diskussion af emnet, men alle de her tåbelige "skyd-dem-eller-send-dem-alle-til-en-øde-ø-argumenter" orker jeg simpelthen ikke.....:thumbdown
Don A Besvaret May 15, 2009 Rapporter Besvaret May 15, 2009 Ok - admin luk bare den tråd her igen. Jeg havde håbet på en intelligent snak/diskussion af emnet, men alle de her tåbelige "skyd-dem-eller-send-dem-alle-til-en-øde-ø-argumenter" orker jeg simpelthen ikke.....:thumbdown Man kan selv lukke tråde som man har startet mener jeg ? Det er bare min holdning til det, er så træt af at høre om det at jeg ikke orker andet at sende dem alle der ud. Det er i tv og avis hver dag. Man kan ikke se nogen steder hen uden det er der.. Og det er da trist at det er alle andre det går ud over når de slås. Kan ikke sige hvem der er mest ramt. Selvom det ser ud til at de lokale indvandre på nørrebro er mest ramt, tror jeg ikke man skal lade sig snyde.
Recommended Posts