Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hey nu står min kone over for en fyring så hun skal ha flyttet sin a-kasse til sevrige da hun skal ha udbetalt dagpenge i sit bopæls land så hun skal ha lavet en attest e301 fra sin danske a-kasse så skulle hendes tid i den dankse a-kasse automatiskt blive flyttet til den svenske a-kasse.... nogen der har prøvet det før.....? samt hvordan er det med skat/fradrag på den svenske side...? samt kan jeg få min kones danske fradrag nu når hun er arbejdsløs...? på forhånd tak

Besvaret
hey nu står min kone over for en fyring så hun skal ha flyttet sin a-kasse til sevrige da hun skal ha udbetalt dagpenge i sit bopæls land så hun skal ha lavet en attest e301 fra sin danske a-kasse så skulle hendes tid i den dankse a-kasse automatiskt blive flyttet til den svenske a-kasse.... nogen der har prøvet det før.....? samt hvordan er det med skat/fradrag på den svenske side...? samt kan jeg få min kones danske fradrag nu når hun er arbejdsløs...? på forhånd tak
når hun har flyttet sin danske a-kasse over til SE, så er det svensk skat man betale, ca 32% mener jeg, og man får ca 10000sek om md, en del lavere end de 14500DKR i dk.
Besvaret
når hun har flyttet sin danske a-kasse over til SE' date=' så er det svensk skat man betale, ca 32% mener jeg, og man får ca 10000sek om md, en del lavere end de 14500DKR i dk.[/quote'] er det ca 10000sek udbetalt om måneden...?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...