Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er blevet kontaktet af en dansk kunde, som har et moderselskab i Malmö. De skal flytte kontor og har en opgave med gennemgang og cabling af strøm og netværk. Det er en opgave som skal igang hurtigst muligt og være færdig inden 1/7. Jeg kender endnu ikke omfanget, men kan ikke selv påtage mig opgaven da jeg kun arbejder med IT netværksløsninger m.v. og er ikke uddannet elektriker. Er der nogen herover der kunne ønske sig at være med på opgaven eller kan anbefale nogen?

Besvaret
Jeg er blevet kontaktet af en dansk kunde' date=' som har et moderselskab i Malmö. De skal flytte kontor og har en opgave med gennemgang og cabling af strøm og netværk. Det er en opgave som skal igang hurtigst muligt og være færdig inden 1/7. Jeg kender endnu ikke omfanget, men kan ikke selv påtage mig opgaven da jeg kun arbejder med IT netværksløsninger m.v. og er ikke uddannet elektriker. Er der nogen herover der kunne ønske sig at være med på opgaven eller kan anbefale nogen?[/quote'] Jeg kender en pisse-dygtig elektriker :) Smid mig en PB med dit nummer, så taler jeg med ham...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...