Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
"Det er dejligt, jeg føler stor" ifølge google :D
Og her kan vi så slå fast, at Google ikke altid er din ven:D Miriam> Nu er det lidt svært, når sætningen er taget ud af en kontekst, men det betyder ca. " Det er nydeligt/udmærket/fortræffeligt, efter min mening genialt/virkelig godt". "Lindo" i anden sammenhæng kan betyde smuk/køn. F.eks. "Eres una chica muy linda" betyder " Du er er meget smuk/køn/sød pige. Håber det giver lidt mening i den sammenhæng du har set det i:)
Besvaret
Og her kan vi så slå fast' date=' at Google [i']ikke altid er din ven:D Miriam> Nu er det lidt svært, når sætningen er taget ud af en kontekst, men det betyder ca. " Det er nydeligt/udmærket/fortræffeligt, efter min mening genialt/virkelig godt". "Lindo" i anden sammenhæng kan betyde smuk/køn. F.eks. "Eres una chica muy linda" betyder " Du er er meget smuk/køn/sød pige. Håber det giver lidt mening i den sammenhæng du har set det i:)
Hmmm.... det er en der har skrevet det om et billede jeg har liggende på min flickrside (fotoside) som ligger public.. så det giver mening :) tak

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...