larscph Besvaret November 8, 2010 Rapporter Besvaret November 8, 2010 ...og jeg som påtænker en lettere brugt bimmer *hmm* Oh - men bilerne som sådan fejler altså ikke noget! :)
montecristo Besvaret November 8, 2010 Rapporter Besvaret November 8, 2010 Har selv været hele møllen igennem med forenade bil i malmø mere end en gang. Mere selvfede og arrogante folk skal man lede længe efter. Måtte handle den sidste bil i Lund efter at ha fået nok af dem her i malmø.. Gio køb endelig en bimmer,, ikke bilen der er noget galt med, kun glashuset derude den er skør med..
Basse Besvaret November 8, 2010 Rapporter Besvaret November 8, 2010 Bruger heller ikke Forenade bil, hvis jeg igen kommer til at eje BMW - De kunne ikke lave noget så simpelt som at opdaterer software i bilen, og skifte sprog fra engelsk til Svensk/dansk - efter en hel dag på værkstedet. Noget som de ellers startede med at sige "ingen problem, det fikser vi for 1600 sek" for sprogpakken. Dog vil jeg sige at jeg ikke skulle betale for noget, og fik opdateret til sidste nye software uden beregning - men kun fordi de som de sagde "orkede ikke at downgrade min software igen, tog for lang tid" Og så kom bilen ud med nedrullet vinduet, og det havde den så haft hele dagen mens den havde stået inde, formentlig ved siden af nogle der svejsede eller andet arbejde der skaber støv og partikler - dvs. alt muligt snask nede i vinduesmekanismen, så den trak streger hver gang ruden blev våd, og man rullede og op ned. De nægtede at tage den ind og rense det hele, og siden den dag er det slut med de selvfede uduelige klaphatte - Paulssons bil har jeg kun hørt godt om - ved The Stillings sværger til dem, pga. service, priser osv. Dem oppe i Hbg.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu