Guest Mogens Besvaret June 15, 2009 Rapporter Besvaret June 15, 2009 yeps. :) Men man sviner næppe sin fuld-galvaniserede Porsche med "mindst" 10 års rustgarenti uden efterbehandling til i den slags !
dannemare Besvaret June 15, 2009 Rapporter Besvaret June 15, 2009 Men man sviner næppe sin fuld-galvaniserede Porsche med "mindst" 10 års rustgarenti uden efterbehandling til i den slags ! Well, ifølge andre Porsche-ejere rundt omkring i verden gør man åbenbart (jf. google-linket i mit forrige indlæg).
dannemare Besvaret June 15, 2009 Rapporter Besvaret June 15, 2009 Misc quotes: "The brown stuff all over the underside & oversprayed onto the wheel insides is indeed Cosmoline to prevent corrosion during transport." "Yes, there is lot's of cosmoline on the underside of the car, and it gets in the wheels, and it absolutely smells like hell when it's burning off, which takes thousands of miles." "Take a look under the car and you will see it everywhere. And as Gator Bite stated, it smells like hell as it burns off. Running the A/C seems to make it worse." "I got my car in Apr. of 2006 and I still get drops of Cosmoline on my garage floor from time to time, especially when the weather is warm. First I was afraid that it was engine oil, but looking one can see that it is light yellow ( my engine oil would be dark brown by now )" "LMAO! There's no doubt that stuff is being used. I remember it took forever to get rid of that nasty smell when I first got my CS." Men det ser ved nærsyn ud til, at det muligvis kun omfatter Porscher, som shippes til staterne.
Plesner Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Da jeg havde en 997S lugtede den aldrig af olie. Jeg havde den i lidt over et år og skød den generelt af hver gang jeg kørte i den. I den tid jeg havde den brugte den ikke rigtigt olie - tror jeg hældte lidt på én gang.
Basse Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Der er heller ikke noget snask under min porsche - ikke cosmoline i hvert fald hehe. Plesner - kan man andet i en porsche end fyre den af ? mener, den blir jo næsten slidt ved IKKE at gøre det muhahaha :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu