Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen her der ved hvad det er der foregår i området hvor vejarbejdere i stor stil fræser store kvadrater af asfalten for derefter at lægge et nyt lag oven på? Først troede jeg at det gjaldt om at skifte slidt asfalt ud med nyt lag, men det ser meget tilfældigt ud hvor de placerer det nye lag, fx ser jeg slidt vejbelægning umiddelbart ved siden af områder med firkanter af nyt asfalt. Det virker rigtig underligt, men det er måske en billigt løsning fremfor at lægge nyt asfalt på samtlige veje? Det er selvfølgelig lækkert nok at få repareret vejene, hvis det er det som det går ud på, men desværre lægger vejarbejderne også beslag stor set alle p-pladser i området omkring Nobeltorget mellem 7 og 16 :rolleye:

Besvaret
Endast ett körfält öppet i vardera riktningen på Amiralsgatan med nedsänkt hastighet till 30 km/h. Trafik från Östra Farmvägen och Norra Grängesbergsgatan leds om via Lantmannagatan under arbetstid.Köer kommer att uppstå på Amiralsgatan så välj andra vägar tex Sallerupsvägen eller Jägersrovägen. Beläggningsarbeten.
Vældig informativt omkring årsagen fra Vägverkets side :rolleye: Og Malmö kommunes hjemmeside kunne jeg sku ikke lige komme ind på, men mon ikke der står noget information der :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...