Jump to content

Har lige fået comhems small pakke, men kan se alle kanaler

Recommended Posts

Skrevet

ja, overkriften siger vist alt. Jeg kan af en eller anden årsag se alle kanaler hos comhem, med undtagelse af deres HD kanaler. Jeg har fået deres small digitale pakke gratis gennem HSB, men nu kan jeg se alle kanalerne. Jeg er skam ikke utilfreds, men er der nogen der kan forklare hvad der sker? Forsvinder de kanaler som jeg ikke forventede måske bare lige pludselig?

Besvaret
ja, overkriften siger vist alt. Jeg kan af en eller anden årsag se alle kanaler hos comhem, med undtagelse af deres HD kanaler. Jeg har fået deres small digitale pakke gratis gennem HSB, men nu kan jeg se alle kanalerne. Jeg er skam ikke utilfreds, men er der nogen der kan forklare hvad der sker? Forsvinder de kanaler som jeg ikke forventede måske bare lige pludselig?
Er det ikke meget "normalt" at udbydere af TV giver den fulde pakke gratis i en måneds tid? Sådan for at lokke. Så når du har vænnet dig til at se en kanal så en dag PUFF er den væk og du skynder dig at ringe ind og bestille fuld-pakken Det er deres strategi i hvert fald :p
Besvaret
Det er ganske normalt at i en kortere periode i starten at du kan se det hele og blive int. i en masse kanaler. Lige pludselig lukker de igen også satser de på du så siger du vil have den store pakke og derved scorer nogen penge

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...