CAC Skrevet June 22, 2009 Rapporter Skrevet June 22, 2009 ja, overkriften siger vist alt. Jeg kan af en eller anden årsag se alle kanaler hos comhem, med undtagelse af deres HD kanaler. Jeg har fået deres small digitale pakke gratis gennem HSB, men nu kan jeg se alle kanalerne. Jeg er skam ikke utilfreds, men er der nogen der kan forklare hvad der sker? Forsvinder de kanaler som jeg ikke forventede måske bare lige pludselig?
jolin Besvaret June 22, 2009 Rapporter Besvaret June 22, 2009 ja, overkriften siger vist alt. Jeg kan af en eller anden årsag se alle kanaler hos comhem, med undtagelse af deres HD kanaler. Jeg har fået deres small digitale pakke gratis gennem HSB, men nu kan jeg se alle kanalerne. Jeg er skam ikke utilfreds, men er der nogen der kan forklare hvad der sker? Forsvinder de kanaler som jeg ikke forventede måske bare lige pludselig? Er det ikke meget "normalt" at udbydere af TV giver den fulde pakke gratis i en måneds tid? Sådan for at lokke. Så når du har vænnet dig til at se en kanal så en dag PUFF er den væk og du skynder dig at ringe ind og bestille fuld-pakken Det er deres strategi i hvert fald :p
BS Besvaret June 22, 2009 Rapporter Besvaret June 22, 2009 ja, overkriften siger vist alt. Jeg kan af en eller anden årsag se alle kanaler hos comhem, med undtagelse af deres HD kanaler. Jeg har fået deres small digitale pakke gratis gennem HSB, men nu kan jeg se alle kanalerne. Jeg er skam ikke utilfreds, men er der nogen der kan forklare hvad der sker? Forsvinder de kanaler som jeg ikke forventede måske bare lige pludselig? Det er ganske normalt at i en kortere periode i starten at du kan se det hele og blive int. i en masse kanaler. Lige pludselig lukker de igen også satser de på du så siger du vil have den store pakke og derved scorer nogen penge
spinner Besvaret June 22, 2009 Rapporter Besvaret June 22, 2009 Du må nok forvente at de forsvinder om ca. 14 dage. Tror det er standard at man har alle kanaler det første 14 dage.
BS Besvaret June 22, 2009 Rapporter Besvaret June 22, 2009 *DAMMiT* ;) Overhalet indenom at hele 2 stk
CAC Besvaret June 23, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2009 jeg takker alle for svarene Det er jo lidt ligesom hos en pusher, den første er vel altid gratis :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu