mickiii Skrevet June 25, 2009 Rapporter Skrevet June 25, 2009 Hey, Der holdte en VW caravelle eller lign. med fuld polis-krigsmaling ved tilkørelsen mod broanlægget, ved bunkeflo omkring kl. 9.30. Den holdte på den hvide helle helt op til motorvejen med snuden mod DK. Lad os bare sige at jeg holdte pænt tempo da jeg kørte forbi, så derfor er jeg lidt nervøs for om det var en fartmåling - nogen der ved det? Pft.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu