Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Foreningen har været så venlige at lave en god aftale med canal digital som levere kabel til vores huse. Vi har fået sat en kabel HD box til rådighed uden omkostninger, og med samme kanaler som vi har nu.. Vi har altid haft tv2, og jeg kan stadig se den igennem tv tuneren. Nu er jeg newbie mht de kabelboxe, og søgningen på de million kanaler vi har de første 14 dage går yderst hurtigt. Tv2 finder den dog ikke, og det ser ikke lige ud til at man bare kan tilføje manuelt som med et tv :rolleyes: Jeg synes dog jeg har hørt omkring det tv2 issue før, kanske det er herinde ;) Nogen der kender til det :fight: ???

Guest Trinity
Besvaret

Jeg ved ikke om jeg kan være til nogen stor hjælp, men i vores tidligere hus havde vi også kabel-tv via Canal Digital og havde præcis samme problem. Fik alle kanaler via digital-boxen undtagen TV2. Så vidt jeg husker ringede jeg ind og spurgte til dette og fik svaret, at den eneste måde at se dansk TV2 på var via den "gamle" tuner og altså uden om boxen... Vældigt irriterende :(

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...