Kim H Skrevet June 29, 2009 Rapporter Skrevet June 29, 2009 Jeg har fået øje på et produkt, som virker en smule tillokkende :) I kan læse mere om VI Monitor her http://www.vi-performance.com/homepage.aspx Hører gerne andres mening om, hvorfor jeg selvfølgelig skal købe selvfølgelig IKKE skal købe :thumbdown Anyone? Michael Stilling?
KGB Besvaret June 30, 2009 Rapporter Besvaret June 30, 2009 Hvad med blåt lys nedenunder? Hmm, ser da smart ud - tænker bare hvorfor? Skal den sættes i den du har på billedet eller? Vi er alle forskellige, men med mindre jeg havde et konkret behov den dækkede så nej... Tænker også hvor'n fa'en sådan en satan monteres mv?
dannemare Besvaret June 30, 2009 Rapporter Besvaret June 30, 2009 Jeg har fået øje på et produkt, som virker en smule tillokkende :) I kan læse mere om VI Monitor her http://www.vi-performance.com/homepage.aspx Hører gerne andres mening om, hvorfor jeg selvfølgelig skal købe selvfølgelig IKKE skal købe :thumbdown Anyone? Michael Stilling? Jeg har ikke konkret erfaring med den, men kan kun tilføje, at jeg selv har overvejet den. Har ligeledes overvejet DashDAQ'en gennem længere tid: http://sunddebat.com/debat/showthread.php?t=15724
dannemare Besvaret June 30, 2009 Rapporter Besvaret June 30, 2009 Blåt lys min bare r*v Hmm' date=' ser da smart ud - tænker bare hvorfor?[/quote'] Well, behovet kan jo ligesom være alt lige fra OBDII readout og data logging til lap timing og meget andet.
Rikke Rost Besvaret June 30, 2009 Rapporter Besvaret June 30, 2009 Den ser rasende elegant ud! Er bare ikke synderligt fedt med en sugekop på en racerbane. Der skal det altså sidde langt bedre fast....
KGB Besvaret June 30, 2009 Rapporter Besvaret June 30, 2009 Fair nok... Well' date=' behovet kan jo ligesom være alt lige fra OBDII readout og data logging til lap timing og meget andet. [/quote'] Hmm, ok troede ikke lige det var alm. behov, men så kan jeg jo blive det klogere... Ville mere antage at der skulle være tale om virkelig seriøs ræs for at skulle kunne analysere disse data??
Kim H Besvaret June 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2009 Jeg har ikke konkret erfaring med den' date=' men kan kun tilføje, at jeg selv har overvejet den. Har ligeledes overvejet DashDAQ'en gennem længere tid: [url']http://sunddebat.com/debat/showthread.php?t=15724 Hhmmm - DashDAQ ser også spændende ud. Men prisen i UK er £ 480, hvor VI Monitor koster £ 350. Til gengæld har Dash DAQ tilsyneladende "noget GPS" i sig. Jeg må tænke videre :)
Kim H Besvaret June 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2009 Hmm, ser da smart ud - tænker bare hvorfor? Skal den sættes i den du har på billedet eller? Næææh ser du - husstanden er også begavet med et andet gult køretøj Foto taget hos og måske af Michael Stilling - men - bilen er MIN :D
dannemare Besvaret August 4, 2009 Rapporter Besvaret August 4, 2009 Well, så har jeg lige bestilt 1 stk VI Monitor hos Creatix.se. :)
Miriam Besvaret August 4, 2009 Rapporter Besvaret August 4, 2009 Anyone? Michael Stilling? Sender ham lige herind :) Og tror faktisk det er mig der har taget det :)
Michael Stilling Besvaret August 4, 2009 Rapporter Besvaret August 4, 2009 Hej Kim Ahh hvor dejligt at se den gule igen :-) jeg må snart komme forbi og hilse på. Der er altså meget af det der gejl, jeg tror du skal finde ud af hvad du skal bruge den til. Hvis det er til bane så tror jeg jeg vil gå efter en racelogic performanceboc http://www.performancebox.co.uk/overview.html den koster nogen lunde midt mellem de her to produkter der er tale om ca. 400€ og er det produkt de fleste bane tosser anvender, det betyder også at der er større chance for der er nogen der kan hjælpe dig med det hvis der skulle være noget. det er i hvertfald det produkt jeg har rettet min garage opsparing ind på. Der er nemlig både GPS og G sensor i den her. Alternativt ville jeg købe mig en Iphone hvis du alligevel går og ønsker dig sådan en, så findes der et gratis produkt til den der faktisk kan det samme som racelogic. Men er det OBDII data du vil ha ud så er det egentligt bare et spørgsmål om at smutte ned til den lokale elektronik forretning eller nettet og skaffe dig et Kabel fra obdII porten i din bil og til din computer, som regel følger der software med ellers er det et hav af gode gratis produkter på nettet. Hjalp det ?
Michael Stilling Besvaret August 4, 2009 Rapporter Besvaret August 4, 2009 Der er faktisk en svensk forhandler. http://www.mindation.com/de/export/sites/mindation/PerformanceBox/ jeg har muligvis en kontakt hvor vi kan få dem med lidt rabat hvis vi er et par stykker.
MC Manden Besvaret August 4, 2009 Rapporter Besvaret August 4, 2009 Jeg har en AMB X260 transponder... Hva' fa'en skal man med alt det fancy skrammel hvis man alligevel ikke har tænkt sig at opgradere med ny undervogn og lign ?
Kim H Besvaret August 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 4, 2009 Ketchup-effekt ?? Jamen - det her minder lidt om ketchup-effekten ;) Hvis du, Michael, havde været lidt tidligere ude, så ville jeg måske have været moden til at se nærmere på den box, som du foreslår. Men - faktum er, at jeg altså også - Dannemare - har bestilt en VI Monitor hos Creatix :) GPS info er givetvis interessant, men jeg lægger nok lidt mere vægt på OBDII mulighederne. Lige nu er jeg mest spændt på at modtage apparatet - og se hvad det kan i virkeligheden - og i min bil. Speedster træf - your call Michael
Michael Stilling Besvaret August 4, 2009 Rapporter Besvaret August 4, 2009 Kim - er du hjemme i week enden ? så må jeg lige se den der dims der :-) Palle - ja men vi skal jo se hvor når vores køre egenskaber overgår bilens så det er tid at skifte undervogn, bag efter skal vi jo se hvad investeringen har givet ikk.
MC Manden Besvaret August 4, 2009 Rapporter Besvaret August 4, 2009 Palle - ja men vi skal jo se hvor når vores køre egenskaber overgår bilens så det er tid at skifte undervogn, bag efter skal vi jo se hvad investeringen har givet ikk. Haha....joh...deeet.... Tro mig, det klares fint med en alm. transponder. Du ved hvor du skal starte... R-dæk, leda undervogn (og, deraf 1600 timers opsætning (læres fint med en transponder) osv osv :D Meen, indrømmer da gerne at lidt lir ser godt ud, men jeg tror helt ærligt ikke det indvirker ret meget på omgangstiden
Kim H Besvaret August 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 4, 2009 Kim - er du hjemme i week enden ? så må jeg lige se den der dims der :-) Michael - hjemme i weekenden - jo da så vidt jeg ved lige nu Men - bemærk lige, at dimsen ikke er ankommet endnu Men du kunne jo beundre mit automatiske varselsljus - af egen konstruktion :th2: Gi' mig lige et varsel, hvis du/I kommer :)
dannemare Besvaret August 5, 2009 Rapporter Besvaret August 5, 2009 Der er faktisk en svensk forhandler. http://www.mindation.com/de/export/sites/mindation/PerformanceBox/ jeg har muligvis en kontakt hvor vi kan få dem med lidt rabat hvis vi er et par stykker. Jeg er klar på et gruppekøb af denne næste sommer. Yderligere info findes her: http://videovbox.co.uk/?show=-Features
Michael Stilling Besvaret August 5, 2009 Rapporter Besvaret August 5, 2009 Jeg hijacker lige tråden et øjeblik Palle: der var lidt underfundighed i setningen omkring det der med at når ens egne ejenskaber overgår bilens. Jeg synes vi ser virkelig ofte at folk starter med at bygge deres bil / MC om inden de reelt har udviklet køre egenskaber der udfordre deres standartbil og går dermed totalt glip af dels at kunne vurderer hvad ændringerne reelt har gjort og om det er godt eller skidt. Racelogic den konstaterer jo bare hvor skidt det står til :-)
Rikke Rost Besvaret August 5, 2009 Rapporter Besvaret August 5, 2009 Jeg er også klar på den Frederik, når jeg får leveret min nye bil..... :)
Basse Besvaret August 5, 2009 Rapporter Besvaret August 5, 2009 Jeg er også klar på den Frederik, når jeg får leveret min nye bil..... :) Nye bil ? - har du sprunget for en TT rs ? :D
MC Manden Besvaret August 5, 2009 Rapporter Besvaret August 5, 2009 Palle: der var lidt underfundighed i setningen omkring det der med at når ens egne ejenskaber overgår bilens. Jeg synes vi ser virkelig ofte at folk starter med at bygge deres bil / MC om inden de reelt har udviklet køre egenskaber der udfordre deres standartbil og går dermed totalt glip af dels at kunne vurderer hvad ændringerne reelt har gjort og om det er godt eller skidt. Racelogic den konstaterer jo bare hvor skidt det står til :-) Jeps, jeg ved vi er enige ... Hvad pokker skal man med verdens bedste bil hvis man alligevel ikke kan køre den ? :D Og, naturligvis skal den bygges om efter alle kunstens regler, helt uden om man ved om det hjælper :th2:
dannemare Besvaret August 5, 2009 Rapporter Besvaret August 5, 2009 weeee, jeg modtager min VI i morgen. :) Jeg er også klar på den Frederik' date=' når jeg får leveret min nye bil.....[/quote'] lad os så lige høre hvad for en bil, det er blevet til. :th2: eller har du ikke endeligt besluttet dig endnu? hvad med en honda nsx? ja, jeg eeelsker jo altså japanere. :D og så skal den såmænd nok matche en z3m på bane også ;)
Rikke Rost Besvaret March 28, 2011 Rapporter Besvaret March 28, 2011 Er du glad for den Frederik?? Kan nemlig godt li den får strømmen fra OBD kablet....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu