Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Stort grattis till din nya bil och tack för dom vänliga orden. Du är alltid välkommen med CLS'en när sportbilssuget blir för stort :-)
Skal sikkert bruge en sjov sommerbil jo til næste sommer, som nummer 2 bil - men det blir en ældre en af slagens.
Besvaret
WHAT!!! Det går stærkt. Sjovt bilvalg, men jeg håber du bliver glad for den. Hvad har Jag S type R gjort? :-) Hvis du vil have en Porsche til banebil er der ikke megen ide i at købe en cabriolet.
En jag er ikke lige i min smag :-) Det skal ikke kun være banebil, skal lige så meget være en sjov sommerbil. Derfor en cab. Ved godt stivheden ikke er den samme i en cab, som en med fast tag. Men nu får vi at se - der er lige en 8 måneder til det bliver aktuelt jo. En z3/z4 M ligger stadig højt på ønskelisten istedet for en boxster. Rent prismæssigt er der en stor fordel.
Besvaret

Nice... Jeg var meget glad for min Porsche Boxster 2.7'er! HVIS du skal have en Porsche Boxster (986) ville jeg vælge en S'er med 3.2 liters motoren. Men det har du jo 8 måneder til at gå og tænke over :-)

Besvaret
Nice... Jeg var meget glad for min Porsche Boxster 2.7'er! HVIS du skal have en Porsche Boxster (986) ville jeg vælge en S'er med 3.2 liters motoren. Men det har du jo 8 måneder til at gå og tænke over :-)
Det blir enten en boxster 2.7 eller S - eller en Z3/Z4 M som sommerbiler til næste år :-) Kan ikke se hvilke andre biler, der skulle være lige så fede at køre i på alm vej og bane. Med bane som anden prioritet.
Besvaret
Det blir enten en boxster 2.7 eller S - eller en Z3/Z4 M som sommerbiler til næste år :-) Kan ikke se hvilke andre biler, der skulle være lige så fede at køre i på alm vej og bane. Med bane som anden prioritet.
Helt enig - til pengene! Held og lykke med Merceren og med at finde din sommerbil :th2:
Besvaret
Mmm men forskellen ligger i den daglige brug, dag ud og dag ind :-) Og jeg købte en MB CLS 500 idag - så har 2 dage tilbage med porschen. Men men men, den står på porsche næste år igen, engang i foråret 2010 - bare i en ældre boxster 2.7 eller s :-)
Tillykke med gryden - fulgtes med dig på vej ud af Malmö imorges på Nobelvägen, men den friske kørsel kunne min lille motor nu ikke følge med til :)
Besvaret

Heheh - hvilken bil lå du i ? - der var en eller anden firkantet japaner og en mørk golf lagde jeg mærke til. Og så en rød varevogn der smuttede over for rødt :D Ja der sker lidt når v8 toget sætter fra land :-) Man kan ikke lade være, når nu den lyder så dejlig jo. Men det gik da ikke så hurtigt igen ?

Besvaret
Heheh - hvilken bil lå du i ? - der var en eller anden firkantet japaner og en mørk golf lagde jeg mærke til. Og så en rød varevogn der smuttede over for rødt :D Ja der sker lidt når v8 toget sætter fra land :-) Man kan ikke lade være, når nu den lyder så dejlig jo. Men det gik da ikke så hurtigt igen ?
Jeg lå bag ved den mørke golf i en sort Mercedes B 200 CDI... Og ja, hvad skete der lige for ham i den røde varevogn - bussen skulle da lige have været lidt uopmærksom så havde den siddet inde i siden på den... Det er sku dejligt med sådan en Mercedes V8, savner sku også min :) Og nej, du kørte ikke vildt - du var bare hurtigt fremme ved næste røde lys :D
Besvaret
Jeg lå bag ved den mørke golf i en sort Mercedes B 200 CDI... Og ja, hvad skete der lige for ham i den røde varevogn - bussen skulle da lige have været lidt uopmærksom så havde den siddet inde i siden på den... Det er sku dejligt med sådan en Mercedes V8, savner sku også min :) Og nej, du kørte ikke vildt - du var bare hurtigt fremme ved næste røde lys :D
Ahhh ok :-) Ja, jeg sad også bare og ventede på et uheld der - tror han sad i sine egne tanker hehe Kan ikke gøre for det - den V8 lyd er musik i mine øre :D
Besvaret
Ahhh ok :-) Ja, jeg sad også bare og ventede på et uheld der - tror han sad i sine egne tanker hehe Kan ikke gøre for det - den V8 lyd er musik i mine øre :D
You're preaching to the choir :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...