brianap Skrevet July 8, 2009 Rapporter Skrevet July 8, 2009 Hvordan foregår det her i Sverige, jeg er ved at kigge efter bil og har kigget lidt på en hvor teksten lyder således: nybesiktigad den 25/6, nyskattad, cd spelare sony,bilen är i mycket bra skick hel och fin både in och utvändigt. Når der står at den er nyskattad, er det så vægtafgift el hvordan og betyder det så at jeg som den nye ejer ikke skal betale det før næste år.? I DK får man jo bare en regning fra den dag man overtager bilen og den tidligere ejer får så pengene modsvarende tilbage.
sup3rior Besvaret July 8, 2009 Rapporter Besvaret July 8, 2009 I Sverige er det altid den nuværende ejer som betaler for en given periode. Skiften bilen ejer er det bare til den nye ejers fordel hvis der er betalt skat af den :)
michael k Besvaret July 8, 2009 Rapporter Besvaret July 8, 2009 Når der står at den er nyskattad, er det så vægtafgift el hvordan og betyder det så at jeg som den nye ejer ikke skal betale det før næste år.?. i grove träk ja .. men dete r ikke alle der betaler pr år .. det kan väre der kun er betalt for 1 kvartal feks..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu