Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Pas på P&B Bilvård i Lund. Jeg har lige haft min bil deroppe for at få en DITEC lakkonservering, og så skulle de reparere et par stenslag i kølerhjelmen (med en lakstift der lå i bilen) samt polere et par ridser op. Det skulle man jo ikke mene var så svært, men - Nu har jeg hentet min bil. De har været så flinke at køre over 30 km i min bil. De siger at de kun har kørt inden for hegnet??? Samtlige stenslag er blevet endnu mere tydelige end før. Ridserne er lige så tydelige som før. Og så er der blevet jaget en skarp ting igennem mit højre forhjul på indersiden - men det er jo ikke sket oppe hos dem:fight::fight::fight: Og taget i betragtning af det IKKE er sket hos dem, var de utrolig hurtige til at tilbyde at betale halvdelen af et nyt dæk. Konklusion: Hold din bil LANGT væk fra 'P&B Bilvård i Lund' hvis du har den kær:sad:

Besvaret
De har været så flinke at køre over 30 km i min bil. De siger at de kun har kørt inden for hegnet???
Hvilken bil er det? Det er nemlig den samme historie, jeg hører om og om og om og om og om igen fra alle, der har en sjov bil. Stoler ikke en skid på 9 ud af 10 værksteder. Det gælder deres kvalifikationer/omhygge såvel som det at voldtage ens bil på kold motor en 3-4 gange, inden man får den tilbage. :sick::mad: Når jeg engang skal have min til service, tager jeg en "hjemmearbejdsdag" og arbejder (behøver bare min laptop og lidt inet connectivity) oppe hos forhandleren/værkstedet, og jeg beordrer dem til ikke at køre så meget som 10 meter i bilen uden lige at kalde på mig først, så jeg kan komme med i passagersædet. Jeg har samtidig overvejet at anskaffe mig både GPS tracker samt en ODBII data logging device(*), så jeg har bedre styr på på bilens whereabouts, hvis f.eks. uheldet skulle være ude (skade/rep.), som kræver, at de beholder bilen over flere dage. (*) Gud nåde trøste dem, hvis de disconnecter den, hvor det ikke er en absolut nødvendighed, såsom hvis de selv skal bruge stikket (nogen der ved, om man kan købe en form for 'splitter', så man kan have 2 devices tilsluttet samtidigt?).
Besvaret

Mmm en GPS tracker er altid rart at have i, kommer i samtlige af mine biler - efter jeg har set hvor effektiv den er i min første. Forventer dog ikke de mærker jeg kører i, bliver misbrugt på værkstedet. Det er ikke sket endnu. Men nu lader jeg heller ikke ting og sager ligge i bilen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...