Hugo Skrevet July 15, 2009 Rapporter Skrevet July 15, 2009 Hej, En lille ting jeg vil spørge Jer om: Når man køber brugt bil fra forhandler, er det så et lovkrav at der følger sommerdæk OG vinterdæk med i handlen? Kan man fx. nøjes med et sæt allround dæk? Det er nemlig det jeg har fået fra forhandleren, og han holder fast ved at der ikke er behov for sommerdæk med i handlen.
Thomas Besvaret July 15, 2009 Rapporter Besvaret July 15, 2009 Hej, En lille ting jeg vil spørge Jer om: Når man køber brugt bil fra forhandler, er det så et lovkrav at der følger sommerdæk OG vinterdæk med i handlen? Kan man fx. nøjes med et sæt allround dæk? Det er nemlig det jeg har fået fra forhandleren, og han holder fast ved at der ikke er behov for sommerdæk med i handlen. Hvorfor skulle der dog være lov om det, der er ikke engang krav om at der skal være dæk på!
Basse Besvaret July 15, 2009 Rapporter Besvaret July 15, 2009 Ingen krav om dæk - Men så prutter man jo bare prisen de 5000kr ned et sæt vinter eller sommerdæk koster :-)
Hugo Besvaret July 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 17, 2009 Ok, det var jeg ikke klar over. Tak for svarene :)
dkrath Besvaret July 18, 2009 Rapporter Besvaret July 18, 2009 Men det kunne nu være dejligt hvis der stod det i loven ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu