anton Skrevet July 29, 2009 Rapporter Skrevet July 29, 2009 Jeg skal til bryllup. Én af mine barndomsvenner skal giftes for første gang, og han har indbudt til bryllup den 22. august. Dresscode er for herrerne smoking eller kjole og hvidt. Min forestillingsevne ser mig selv i en smoking, da kjole og hvidt nok får mig til at ligne en lettere overvægtig asiatisk pingvin. Nu er mit spørgsmål så om I kender et godt sted at købe eller leje en smoking? Frackkompagniet i Lund er en mulighed for at leje, men kender I andre steder, der ikke tager priser, der tvinger mig til at tage lån i huset for køb/leje af smoking? På forhånd tak for hjælpen!
Marraffay Besvaret July 29, 2009 Rapporter Besvaret July 29, 2009 Mener der ligger et stk butik med mulighed for leje af smoking, på Admiralsgatan.
Vicksen Besvaret July 29, 2009 Rapporter Besvaret July 29, 2009 Hej Anton, Nu véd jeg jo ikke, om du har 'din gang' i DK dagligt, men da Vi skulle til bryllup - under samme skrappe dress-code - lejede min mand smoking hos Amor på Kong Georgs Vej 5, Frederiksberg - tlf. 38 19 40 12. De syr smokingen ind - eller ud , så den passer vedkommende der skal bære den. Jeg mener, at prisen var en rund 500 mand :th2: Held og lykke med jagten.
larsk Besvaret July 29, 2009 Rapporter Besvaret July 29, 2009 Min forestillingsevne ser mig selv i en smoking, da kjole og hvidt nok får mig til at ligne en lettere overvægtig asiatisk pingvin. Med fokus på overvægten (om den så er reel), så er der robert i valby http://storerobert.dk/?filenavn=varedetalje.php4&vareid=132&gruppeid=297&anker=anker6
MissCath Besvaret July 29, 2009 Rapporter Besvaret July 29, 2009 Der ligger en herretøjsbutik i Hörby, som tager 600,- SEK for en frack. Hvis du er interesseret, så kan jeg godt opdrive forretningens navn (hvis du ikke gider køre så langt, så gider jeg ikke forstyrre dem, der ved det... ) Hvis du - som Vicksen skriver - har din gang i KBH, så er AMOR altså et godt, hyggeligt og meget dygtigt bekendtskab. Mener, det koster 1250,- DKK for et kjolesæt, så en smoking eller lignende er nok lidt billigere. HUSK! Man kommer IKKE i smoking i kirken... ;)
anton Besvaret July 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 29, 2009 Jeg har min daglige gang i Valby, så at krydse kommunegrænsen til Frederiksberg for at leje en smoking er ikke afskrækkende, og det ender nok med, at jeg kaster Skodaen forbi en dag - snart... Jeg vil dog undlade at forstyrre MissCath med en forespørgsel til butikken i Hörby... Men tak for No smoking in church-tippet :-) Tak til alle bidragsydere! I har været fremragende!
JNG Besvaret July 29, 2009 Rapporter Besvaret July 29, 2009 Det er til gengæld et billede jeg gerne vil se! overvægtig asiatisk pingvin.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu