Rikke Rost Besvaret July 30, 2009 Rapporter Besvaret July 30, 2009 Det var en Cab han havde....:) Og ja. Den lyder helt vildt fedt når den bliver skudt af....Især med taget nede. Tror bare du får et grande problem..... Du gider ikke din CLS bagefter......:D
Guest Mogens Besvaret July 30, 2009 Rapporter Besvaret July 30, 2009 Det jeg dog sætter pris på ved corvetten, er lyden og udseende - det er jo helt genialt hehe. Du kender sikkert dette site - www.usedcorvettesforsale.com
Basse Besvaret July 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 30, 2009 Køber du Corvetten' date=' er der større chance for jeg vender mig om når din mor kommer forbi end når du passerer i "Vetten":D[/quote'] Det tror jeg gerne, hun har ligget i graven siden 1997 - så det ville jeg satme også gøre hehe
Basse Besvaret July 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 30, 2009 Du kender sikkert dette site - www.usedcorvettesforsale.com Kendte jeg ikke - er ikke begyndt at gå indgående ind i det endnu. Tak for linket :-)
Basse Besvaret July 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 30, 2009 Det var en Cab han havde....:) Og ja. Den lyder helt vildt fedt når den bliver skudt af....Især med taget nede. Tror bare du får et grande problem..... Du gider ikke din CLS bagefter......:D Åhh jow CLSeren er skøn at køre i. Er heldigvis 2 forskellige biler, med vidt forskelligt formål :-)
Guest Mogens Besvaret July 30, 2009 Rapporter Besvaret July 30, 2009 Kendte jeg ikke - er ikke begyndt at gå indgående ind i det endnu. Tak for linket :-) Your welcome - bilerne i USA ér billige, men ofte annonceret plus moms ! Her er lige en duel for dig ;)
Rikke Rost Besvaret July 30, 2009 Rapporter Besvaret July 30, 2009 Så synes jeg sjovt nok CLK63 Black Series er federe..... Men man sidder ikke så skide godt i den desværre....
MC Manden Besvaret July 31, 2009 Rapporter Besvaret July 31, 2009 Så synes jeg sjovt nok CLK63 Black Series er federe..... Men man sidder ikke så skide godt i den desværre.... Hvor mange af dem kan man få for 230k ?
Rikke Rost Besvaret July 31, 2009 Rapporter Besvaret July 31, 2009 Mange...Men det kræver gode forbindelser.....:D Hvor mange af dem kan man få for 230k ?
Basse Besvaret July 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 31, 2009 Mange...Men det kræver gode forbindelser.....:D Ala dem der "lånte" en bil fra autoperformance kanske ? griner
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu