GoldMan Skrevet July 30, 2009 Rapporter Skrevet July 30, 2009 Nu hvor Silvan er lukket i sverige ville jeg høre om hvilket mærke maling man skal gå efter for at male vægge og hvor man kan købe det billigst i sverige?
Guest Mogens Besvaret July 30, 2009 Rapporter Besvaret July 30, 2009 Nu hvor Silvan er lukket i sverige ville jeg høre om hvilket mærke maling man skal gå efter for at male vægge og hvor man kan købe det billigst i sverige? Pris og kvalitet hænger sammen - Flügger køber jég ! Alternativt den no name maling, de sælger hos Bauhaus - den kommer fra Dyrups ;)
GoldMan Besvaret July 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 30, 2009 Pris og kvalitet hænger sammen - Flügger køber jég ! Alternativt den no name maling, de sælger hos Bauhaus - den kommer fra Dyrups ;) Okay... Hvor kan jeg få fat i flüggers maling billigst?
larscph Besvaret July 30, 2009 Rapporter Besvaret July 30, 2009 Okay... Hvor kan jeg få fat i flüggers maling billigst? Hvis du kender en der kender en maler som kan købe det med rabat....
michael k Besvaret July 30, 2009 Rapporter Besvaret July 30, 2009 ÖoB har glimrende maling til meget billige priser
testeren Besvaret July 31, 2009 Rapporter Besvaret July 31, 2009 Okay... Hvor kan jeg få fat i flüggers maling billigst? Hvis du melder dig ind på Eric Ohlsons formånsklub får du vist 20% i rabat - det er gratis - tjek deres hjemmeside om det kræver du smutter forbi en enkelt visning eller... Også Villaägarna har samme rabataftale.
Pede Besvaret July 31, 2009 Rapporter Besvaret July 31, 2009 Hvis du melder dig ind på Eric Ohlsons formånsklub får du vist 20% i rabat - det er gratis - tjek deres hjemmeside om det kræver du smutter forbi en enkelt visning eller... Også Villaägarna har samme rabataftale. Ligeledes hvis du bor i Bostadsrätt og har måtte melde dig ind i HSB så får du også 20% på dit medlemskort i Flüggers forretninger.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu