darksaint Skrevet August 6, 2009 Rapporter Skrevet August 6, 2009 Hej - jeg går og overvejer om det er tid for at skifte firmabilen ud til fordel for kørepenge - jeg ved godt firmabilen er en dyr løsning men giver til gengæld tryghed med fri benzin og nul værkstedsregninger - alternativet skal være en bil med lave afskrivninger, god kørselsøkonomi samt rimelige servicepriser jeg har et kørselsbehov på ca 60000 km årligt...har en plan om at bilen skal sælges igen efter 3-4 år....prisen på bilen kunne være 200000-250000 kr Passat tdi 140/170 hk Volvo V70 2.0D Octavia tdi rs Saab 9-3 aero ttid Honda accord 2,2 diesel MB B 180 cdi Jeg kender udemærket de fleste af ovenstående med komfort køreegenskaber udstyr osv. så der tror jeg ikke jeg behøver så meget hjælp vil hellere vide noget om hvilken som holder prisen bedst efter mange km samt benzin/diesel økonomi og service priser - hører meget gerne erfaringer eller evt. andre biler jeg har overset :-)
EBL Besvaret August 6, 2009 Rapporter Besvaret August 6, 2009 ...vil hellere vide noget om hvilken som holder prisen bedst efter mange km samt benzin/diesel økonomi og service priser Prøv at læs på Kelley Blue Book om 'best resale value" og se hvilke mærker der inden for hver kategori holder værdien bedst. Måske du der kan finde noget, det ser umiddelbart ud som om Hondaen ligger bedst i svinget.
Juff Besvaret August 7, 2009 Rapporter Besvaret August 7, 2009 Prøv lige at tage et smut forbi mazda når du er igang. Deres 2.2 diesel commonrail skulle være meget nice... Den fås i 120,160 og 185 hk Nu har jeg set 2 teste hvor den nye 6´er slår avensis´en....
CAC Besvaret August 8, 2009 Rapporter Besvaret August 8, 2009 Prøv at læs på Kelley Blue Book om 'best resale value" og se hvilke mærker der inden for hver kategori holder værdien bedst. Måske du der kan finde noget' date= det ser umiddelbart ud som om Hondaen ligger bedst i svinget. Findes der en europæisk eller en nordisk version med samme type statistikker?
EBL Besvaret August 8, 2009 Rapporter Besvaret August 8, 2009 Findes der en europæisk eller en nordisk version med samme type statistikker? Det gør der garanteret, jeg ved bare ikke hvor på nettet. Et godt bud på et sted at lede er dog på Whatcar.com. På de sidste 20-30 sider bag i månedsmagasinet Whatcar kan du hver måned se hvoran hver eneste bilmærke, -type og årgang pt. klarer sig rent brugtværdimæssigt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu