Thage Løbner Skrevet August 7, 2009 Rapporter Skrevet August 7, 2009 Jeg har lidt bøvl med kontakterne i min MB CLK 500, de har en tendens til at nægte at skabe forbindelse når jeg ønsker det. Nu er det kontakten til nakkestøtten der ikke vil virke, og det er jo ikke godt i en CLK - det gør at man skal kravle over forsædernes ryglæn for at komme på bagsædet -:) Jeg har ikke så meget tillid til Merces på Bronxyxvej, jeg har en følelse af at de altid lige har en reservedel på lageret, som de gerne vi montere i min bil når jeg kommer der. Det er nok derfor de altid er så venlige - og sikke regninger de kan skrive. Jeg vil gerne finde et værksted, der kender Mercedes bilerne og hvor man kan snakke lidt med mekanikeren, ikke blot blive plantet ved kaffemaskinen - det lærer man jo ikke sin bil at kende ved. Jeg synes der har været en del småting, jeg skal have lavet ( dårlig kontakt i elsystemet - lys, nakkestøtter blinker etc, og som jeg sikkert selv kunne lave - hvis bare jeg kunne finde hvor dingnoten sidder. Mercedes gemmer jo tingene godt, og der er intet el-diagram i instruktionsbogen. Jeg vil være taknemlig hvis en eller anden kunne anbefale et lille værksted med Merces kendskab til mig. Takker forlods:love2: Thage Er der nogen der kender sådan et værksted
hsahirf Besvaret August 7, 2009 Rapporter Besvaret August 7, 2009 Autoelektra i Limhamn Kør ud og tag en sluddermed dem her http://www.autoelektra.se/ Kompetente folk, god service, gode priser
Basse Besvaret August 7, 2009 Rapporter Besvaret August 7, 2009 Hedin bil i HBG har jeg brugt et par gange, på min gamle mercer. De er super flinke, og jeg syns det har nogle meget fornuftige priser. Herudover har jeg ikke oplevet de IKKE ringer, hvis de vil skifte/jeg burde skifte etc etc nogle dele i bilen. Plus de alle gange har sendt en mand med ud, og se på den fejl jeg ville have kigget på. Og man føler de har tid til at forklare og give service. Et eksempel er - kilrem ryger om morgenen kl. 8, kl. 8.45 står jeg hos Hedin og de tager bilen med det samme. Dagen efter kan jeg hente bilen igen, færdig. Pris 4300 sek, inkl alt. Og de har ikke skiftet en eneste ting, der ikke skulle skiftes. Og hvis jeg skulle bruge lånebil, så kunne de også klare det via Sixtkontoret der er tilknyttet deres bygning, til mercedes pris. jeg tog dog bare bussen til knutpunkten og videre på job :D
Michael Rasmussen Besvaret August 7, 2009 Rapporter Besvaret August 7, 2009 Jeg har kun dårlige erfaringer med de svenske værksteder, og har derfor brugt Gørløse Auto i danmark til al reparation og service. Der er styr på sagerne du kan hvis du vil kigge mek. over skulderen. Har du brug for det kan du få en gratis lånebil (altid en ældre 190´er)men den bringer dig trods alt frem og tilbage. Kun super service og meget stor kompetence hos dem.
bonne Besvaret August 7, 2009 Rapporter Besvaret August 7, 2009 Kør ud og tag en sluddermed dem her http://www.autoelektra.se/ Kompetente folk, god service, gode priser Har selv brugt Autoelektra med tilfredshed. Vh, Lars.
Thage Løbner Besvaret August 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 7, 2009 Hej Venner. Tak for hurtige og gode henvisninger. Jeg snupper nok Autoelektra. Hvis det giver anledning til tilbagemelding, skriver jeg. Ha en god weekend Thage
Mr. Kubik Besvaret August 7, 2009 Rapporter Besvaret August 7, 2009 Ysta bilcenter i Ystad fungere ganske godt. Har brugt dem en hel del gange. De henter din bil og stiller gratis en lånbil. Mvh. Mr. Kubik
sup3rior Besvaret August 8, 2009 Rapporter Besvaret August 8, 2009 Ysta bilcenter i Ystad fungere ganske godt. Har brugt dem en hel del gange. De henter din bil og stiller gratis en lånbil. Mvh. Mr. Kubik +1 :th2: :)
Basse Besvaret August 8, 2009 Rapporter Besvaret August 8, 2009 Glæder mig at høre, da min cls'er skal derned og have fikset lidt på garantien :D
JNG Besvaret August 8, 2009 Rapporter Besvaret August 8, 2009 Ysta bilcenter i Ystad fungere ganske godt. Har brugt dem en hel del gange. De henter din bil og stiller gratis en lånbil. Mvh. Mr. Kubik :th2: Jeg er endda så tilfreds med stedet, at jeg kører hele vejen fra Malmø til Ystad, bare for at så skiftet til sommer/vinter dæk. Har dem opmagasineret der.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu