Juul90 Skrevet August 11, 2009 Rapporter Skrevet August 11, 2009 Hejsa, Nu hvor mit studie snart er færdigt, regner jeg stærkt med at flytte over til det Svenske for at bo og arbejde. Og derfor kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere omkring det med import af biler fra eventuelt tyskland. Jeg har læst om mange der gør det. Og der er mange som siger at det faktisk godt kan betale sig at gøre. Jeg har snakket med en som har været bosat i Sverige, og han fortalte mig at jeg sagtens bare kan købe en bil i tyskland og få den til Sverige uden rigtigt at skulle betale noget. Han sagde at jeg skulle give omkring 1500 sek for et sæt plader og så en forsikring ved siden af. Kan det virkelig passe at der ikke rigtigt er andre udgifter udover fragt af selve bilen? Jeg ved da at hvis man skulle gøre det samme i Danmark, så ville det koste en bondegård? Og jeg ved godt at det nok først er aktuelt om 2 år, men derfor ville jeg gerne lige have så meget som muligt på plads, så jeg ikke står til sidst og intet ved. Mvh.
dannemare Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 Endnu bedre (IMO) sådan her. :)
Juul90 Besvaret August 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2009 Mange tak, vil kigge lidt på det :) Fandt også denne side http://pendler.scanianet.dk/bil/ :)
Gio Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 Fandt også denne side http://pendler.scanianet.dk/bil/ :)...som er under samme "paraply" som Sunddebatten (Er du generelt uvenner med søgefunktionen? ;))
Juul90 Besvaret August 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2009 (Er du generelt uvenner med søgefunktionen? ;)) Nej da, jeg prøver at søge hver gang, men synes ikke rigtigt at jeg finder nogle ordenlige svar :-) Men skal nok forsøge noget bedre! Ellers tak for et meget informationsrige forum :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu