Rikke Rost Besvaret April 18, 2010 Rapporter Besvaret April 18, 2010 Så bliver det sgu team XX der bliver gået efter....:) Så skal jeg lige finde en der gi'r go' rabat. Har set mig om efter noget tysk forhandler, men synes efterhånden at de danske cykelhandlere er kommet godt efter priserne og jeg gider ikke handle i Tyskland for at spare småpenge....:) Nogen der kan anbefale en der handler med GT i Kbh eller omegn? Med hensyn til forskellen på Rock Shox SID og Fox gaflerne så er den ikke eksisterende mere - begge gafler bruger nu 32mm inderben og er sådan cirka lige stive. Rock Shox gaflen har hydraulisk lockout og den er bare fedt. Med hensyn til geargruppe så ville jeg vælge Sram XX - xtr gruppen er ved at være lidt ældre og der skulle komme en helt ny version i 2011 der byder på de samme forbedringer som Sram XX har. 2x10 speed hvilket betyder mindre skift foran og super kædelinje. Endvidere skulle skiftefunktionen være super på den nye XX gruppe hvor især skift under pres er blevet væsentlig forbedret.
Mads K Besvaret April 18, 2010 Rapporter Besvaret April 18, 2010 Mener at DaVinci på Nørrebrogade sælger GT - og hvis du er heldig kan det være at sælgeren er selveste Lennie Kristensen :-)
Rikke Rost Besvaret April 19, 2010 Rapporter Besvaret April 19, 2010 De får lige besøg imorgen :) Thx Mads!
Mads K Besvaret April 19, 2010 Rapporter Besvaret April 19, 2010 Hvis du får købt en mtb så sig lige til - trænger også til at komme ud efter 3-4 års pause og så kan jeg jo høre lidt om din Audi imens vi kører op af bakkerne :-)
Rikke Rost Besvaret April 19, 2010 Rapporter Besvaret April 19, 2010 Det er sgu en deal! :) Hvis du får købt en mtb så sig lige til - trænger også til at komme ud efter 3-4 års pause og så kan jeg jo høre lidt om din Audi imens vi kører op af bakkerne :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu