Don A Skrevet August 18, 2009 Rapporter Skrevet August 18, 2009 Har problem med at når jeg sætter min iPhone til iTunes. Og så vil synkoniser musik og billeder med min com, så siger den at den kun kan gøre det med et iTunes bibliotek. Problemet er så bare at den har hørt til en com så gik ned. Så kan ikke fjerne den fra den com.?? DVS at jeg ikke kan overføre til den her com uden at den vil slette det der er på min iPhone og så lægge det fra min com ind. Er der en måde at løse det på så ikke vil slette det på min Iphone???
Rene Larsen Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Jeg har ikke fået min iPhone endnu, så jeg kan ikke svare af erfaring... Men kan du ikke bestemme hvilken vej sync'en skal gå?? Hvilke muligheder har du ved en manuel sync??
Don A Besvaret August 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2009 Jeg har ikke fået min iPhone endnu, så jeg kan ikke svare af erfaring... Men kan du ikke bestemme hvilken vej sync'en skal gå?? Hvilke muligheder har du ved en manuel sync?? hvis jeg vælger manuel og siger anvend kommer dette frem iPhone 'martins iPhone' er synkroniseret med et andet iTunes-bibliotek. Vil du slette denne iPhone og synkronisere den med dette iTunes-bibliotek? En iPhone kan kun synkroniseres med et iTunes-bibliotek ad gangen. Når du sletter og synkonisere, erstattes indholdet af denne iPhone med indholdet af dette iTunes-bibliotek.
Rene Larsen Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Hvad hvis du laver en backup af din iPhone først - og så få PC og iPhone i sync - efterfulgt af at lægge backup'en tilbage på iPhonen, og så lave en ny manuel sync??
Don A Besvaret August 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2009 Hvad hvis du laver en backup af din iPhone først - og så få PC og iPhone i sync - efterfulgt af at lægge backup'en tilbage på iPhonen' date=' og så lave en ny manuel sync??[/quote'] så er det lige hvordan man laver en back up.
Rene Larsen Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 så er det lige hvordan man laver en back up. http://support.apple.com/kb/HT1414
Don A Besvaret August 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2009 er kommet lidt nærmere Sådan fjerner du godkendelsen fra alle computere forbundet med din konto Hvis du finder ud af, at du har nået fem godkendelser, kan du nulstille antallet af godkendelser ved at klikke på Fjern alle godkendelser på skærmen Kontooplysninger. 1. Klik på iTunes Store i menuen i venstre side af iTunes. 2. Hvis du ikke er logget på Apple Store, skal du klikke på knappen Konto og derefter indtaste dit kontonavn og adgangskode. 3. Klik på knappen Konto igen (dit ID vises på knappen), indtast din adgangskode og klik på Vis konto. 4. I vinduet Kontooplysninger skal du klikke på Fjern alle godkendelser. Bemærk: Du kan kun bruge denne funktion én gang om året. Knappen Fjern alle godkendelser vil ikke blive vist, hvis du har færre end fem godkendte computere, (er kun på 4:D) eller hvis du har brugt denne indstilling i løbet af de sidste 12 måneder. Hvis du har brug for hjælp for at bruge denne funktion, skal du kontakte iTunes Store-support pr. e-mail (http://www.apple.com/support/itunes/ww/).
Rene Larsen Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Er disse konti også relateret til iPhonen?? Normalt bliver disse konti benyttet i.f.m. at afspille kodet musik numre.
Don A Besvaret August 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2009 Er disse konti også relateret til iPhonen?? Normalt bliver disse konti benyttet i.f.m. at afspille kodet musik numre. tror jeg, men nu sidder jeg og tænker at. Musik som IKKE er købt på iTunes muligvis ikke kan overføres fra iPhone til com, men kun den anden vej??
Rene Larsen Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Hvis du får begge i sync - og efterfølgende har musik på iPhonen som ikke er købt via iTunes, burde det umiddelbart ikke betyde noget - det er vel 'kun' nye numre, og de burde kunne blive sync'et fra iPhone til PC - men jeg har som tidligere skrevet ikke selv prøvet det, da jeg endnu ikke har fået min iPhone.
TDC Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Det er den samme konti man bruger i appstore og til at købe musik, men godkendelsen er kun til at afspille den købte music eller overfører den til ipods iphones. Den backup iTunes tilbyder inkludere ikke din musik og film, kun app, adresser osv. Ud på nettet og find en app der kan gøre det for dig. Du kan tage et kig her for inspiration Copy music from your iPhone Og så er det ellers bare at fortælle den ny PC at martins iphone hører til den, lade den tage en backup, slet den sync musikken og du er tilbage hvor du startede - bare på en ny PC Edit: lidt snyd at Apple kalder det Sync - det er IKKE en synkronation - men et et-vejs overførsel, når det kommer til musik og film
Don A Besvaret August 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2009 Det er den samme konti man bruger i appstore og til at købe musik, men godkendelsen er kun til at afspille den købte music eller overfører den til ipods iphones. Den backup iTunes tilbyder inkludere ikke din musik og film, kun app, adresser osv. Ud på nettet og find en app der kan gøre det for dig. Du kan tage et kig her for inspiration Copy music from your iPhone Og så er det ellers bare at fortælle den ny PC at martins iphone hører til den, lade den tage en backup, slet den sync musikken og du er tilbage hvor du startede - bare på en ny PC ja det lyder da næsten som du selv har prøvet det;). Men det lyder nemt så det prøver jeg. Edit: lidt snyd at Apple kalder det Sync - det er IKKE en synkronation - men et et-vejs overførsel, når det kommer til musik og film Ja det er sgu snyd
sup3rior Besvaret August 20, 2009 Rapporter Besvaret August 20, 2009 Balladen her er at telefonen har oprettet et tilhørsforhold til en anden pc... Som den selv siger, så kan du slette dette og oprette et nyt... Men musik, film mv. som er overført til telefonen fra den gamle pc vil så blive slettet fra den...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu