macpack Skrevet August 27, 2009 Rapporter Skrevet August 27, 2009 Kender i nogle gode steder hvor man kan få udskiftet sin bilrude enten i malmø eller udenfor, hvis dette evt. er billigere.
Sune Besvaret August 27, 2009 Rapporter Besvaret August 27, 2009 Kender i nogle gode steder hvor man kan få udskiftet sin bilrude enten i malmø eller udenfor' date=' hvis dette evt. er billigere.[/quote'] Jeg fik en forrude skiftet hos Carglas på Agnesfridsvägen i Fosie sidste uge. Pris for en ny forrude med montering i en A6er var 5.500, som jeg dog kun skulle dække en del af. Jeg ved ikke om det er specielt billigt i forhold til andre steder i byen, men servicen var god.
macpack Besvaret August 27, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 27, 2009 Hej Sune, Jeg fik en ca. pris hos Carglass idag, og de skulle ca. have 6300sek kr+ for en forrude i min gamle Toyota Corolla fra 93... Så jeg for den sku bare sat i, i Danmark, da det kan gøres for 2800dk kr.. Troede seriøst bare sådan noget var billigere end i dk, men nej.
Rene Larsen Besvaret August 27, 2009 Rapporter Besvaret August 27, 2009 Hej Sune, Jeg fik en ca. pris hos Carglass idag, og de skulle ca. have 6300sek kr+ for en forrude i min gamle Toyota Corolla fra 93... Så jeg for den sku bare sat i, i Danmark, da det kan gøres for 2800dk kr.. Troede seriøst bare sådan noget var billigere end i dk, men nej. Måske du kan få betalt forruden hos dit forsikringsselskab - hvor du så kan slippe med en selvrisk..
macpack Besvaret August 27, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 27, 2009 rlarsen>>Desværre har ingen glasforsikring, da det er en ganske alm. trafik forsikring vi har uden ekstra tillæg halløj.. Det "sjove" med forsikringer i sverige, er at lige så snart det er import bil er prisen enorm høj for selv en 93´er corolla som vi tog med til sverige.. Så ingen fordel der ved at flytte til .se,, men nok om det. :)
Sune Besvaret August 27, 2009 Rapporter Besvaret August 27, 2009 Hej Sune, Jeg fik en ca. pris hos Carglass idag, og de skulle ca. have 6300sek kr+ for en forrude i min gamle Toyota Corolla fra 93... Så jeg for den sku bare sat i, i Danmark, da det kan gøres for 2800dk kr.. Troede seriøst bare sådan noget var billigere end i dk, men nej. Er du sikker på den pris? Jeg fik skiftet en forrude i en Rolla fra 94 tilbage i 2002, og allerede dengang mener jeg at jeg blev rippet for ca. 4.500-500 DKK
Basse Besvaret August 27, 2009 Rapporter Besvaret August 27, 2009 2800 DKK tror jeg i hvert fald ikke er med regning, og som en total fremmed person der går ind til en shop og siger "hej, skift min rude" :-) Men jeg vil da gerne overbevises hehe.
dannemare Besvaret August 27, 2009 Rapporter Besvaret August 27, 2009 2800 DKK tror jeg i hvert fald ikke er med regning, og som en total fremmed person der går ind til en shop og siger "hej, skift min rude" :-) Men jeg vil da gerne overbevises hehe. Basse, hvad skete der i grunden med din forrude-historie?
Sali1987 Besvaret August 27, 2009 Rapporter Besvaret August 27, 2009 Hej Jeg har gode erfaringer med www.rudefix.dk Send en forespørgsel via deres hjemmeside. De plejer at svare inden 24 timer. De kunne skifte forruden på min E46 Cabriolet med toning i toppen samt regnsensor. De kommer på din adresse (hvor som helst i sjælland) og montere inkl "alt" (dvs lim osv) altså komlet løsning. Pris. 2500 DKK med faktura. Det kunne ikke gøres billigere ved jeg i DK.
Basse Besvaret August 28, 2009 Rapporter Besvaret August 28, 2009 Basse' date=' hvad skete der i grunden med din forrude-historie?[/quote'] Den bliver skiftet på forhandlerens regning, uden om min forsikring :-)
dannemare Besvaret August 28, 2009 Rapporter Besvaret August 28, 2009 Den bliver skiftet på forhandlerens regning' date=' uden om min forsikring :-)[/quote'] :th2: :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu