Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu er jeg i gang med mit 6 år herovre i sverige og jeg føler da jeg har gjort mit i forhold til vores fællesskab blandt andet med Øresundsborger og den aktivitet jeg nu har her i forummet. Men en af mine helt store interesser er biler, jeg elsker at høre fra andre hvordan de får tunede deres biler, hvilke biler de har købt og hvad der er plusser og minuser omkring dem. Men nu er det sådan hverken min omgangskreds eller min kæreste (sjovt nok ;) ) er specielt interesseret i dem (andet end som transportmiddel), så er der nogle der er friske på at starte en bilklub for pendlere??? Jeg havde forestillet mig at mødes i et "klubhus" 1 - 2 gange om måneden 2-3 timer hvor der kan diskuteres om alt lige fra olielækager til det nye Heico tun. Jeg vil selv herefter følge op med en hjemmeside hvor der kan uploades billeder og tips angående vores biler. Med hensyn til lokaler vil jeg prøve at undersøge om muligheden for et permanent mødelokale i malmö/bunkeflostrand området. Vi må da om nogen have en fantastisk bilpark. :D \Tom

• Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret

Nok nemmere at joine en trackday forening/klub, og så bygge en omgangskreds op derinde. Der er jo masser herinde der kører trackdays mv. i deres biler, ergo de er intresseret i biler :D Har samme problem som dig, min umiddelbare omgangskreds anser biler for et transportmiddel, og hvorfor købe en fed bil - man må jo kun køre 110 km/t anyway :sick: Og det kunne jo være skægt at have en omgangskreds der faktisk kunne se det fede i at skifte bilenen udtil noget nyt vildt, køre den på bane, tune den mv. Altså hvor bilen er mere end bare et transportmiddel.

Besvaret

Hej Basse God ide, men jeg havde forestillet mig (i starten ihvertfald) en lidt mindre klub hvor der måske også var plads til andet (f.eks øresunds sniksnak :) ). For min skyld gør det ikke noget hvis vi i starten kun er 10 medlemmer, øresundsborger havde også kun 10-15 "medlemmer" da vi konceptualiserede foreningen en december aften. Plus jeg også gerne så at det var mere end SUPER hurtige biler der var med. Dvs alt lige fra dem som ejer en sej lille fiat 500 til en Honda CRV eller Nissan 350Z

Besvaret
Hej Basse God ide, men jeg havde forestillet mig (i starten ihvertfald) en lidt mindre klub hvor der måske også var plads til andet (f.eks øresunds sniksnak :) ). For min skyld gør det ikke noget hvis vi i starten kun er 10 medlemmer, øresundsborger havde også kun 10-15 "medlemmer" da vi konceptualiserede foreningen en december aften. Plus jeg også gerne så at det var mere end SUPER hurtige biler der var med. Dvs alt lige fra dem som ejer en sej lille fiat 500 til en Honda CRV eller Nissan 350Z
Dem jeg snakker med ang. biler ejer ikke alle sammen super hurtige biler, det er en blanding. Hurtig lige ud, er ikke altid det der gør en track day sjov, personligt syns jeg svingene er sjovere end langsiderne :-)
Besvaret
Jeg er altid klar på lidt Øresunds-bilhygge. :th2: Hvad med bare at starte ud med at grille hos en af os næste weekend' date=' hvis vejret holder tørt.[/quote'] helt sikker, er altiud hyggeligt :-) så kan man da starte i det små jo :-)skal alligevel høe nogle forskellige meninger om den næste bil jeg skal ud og have :)
Besvaret

Jeg kunne såmænd også være interesseret, selvom jeg ikke er den fødte mekaniker :p Og at vælge 'næste bil' er jo et vedvarende projekt :D så tips og ideer er altid godt.

Besvaret
Jamen så vil vi da gerne ligge hus til, vi laver jo en masse af sådan noget :) Så noget kaffe/kage noget hos os på næste søndag kl. 14.00 ?
Jeg drikker ikke kaffe og spiser sjældent kage, men det skulle da ikke forhindre mig i at dukke op :cool:
Besvaret
Jeg drikker ikke kaffe og spiser sjældent kage' date=' men det skulle da ikke forhindre mig i at dukke op :cool:[/quote'] Har da også vand i hanen, men lad os nu se hvad det ender med :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...