Jump to content

Indkøbssted a la "Metro", bare i Sverige?

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Jeg står og skal have indkøbt en del varer, men mangler nogle af svensk kaliber - Så kender nogen til et sted a la Metro i Danmark, blot i Sverige, og gerne i nærheden af Malmø? På forhånd tak.

Besvaret

Hej igen. Og tak for svar. De har dog ikke lige dem jeg søger... Søger nogle af disse energi drikke, hvor jeg skal bruge et større parti. Så hvis ingen kender til den "svenske metro" - så hvor man kan få disse billigt, hvis nogen har lagt mærke til sådan et sted :)

• 1 month later...
Besvaret

Der ligger et lager tæt ved Mobilia. De har alt i drikkevarer (uden alkohol) til fornuftige priser (både med og uden pant) Jeg handler Red Bull der for 235 skr kassen (24) inklusive pant og Coca Cola for 80 skr uden pant. Derudover har de slik og rengøringsmidler og lidt tørvarer og den slags til ingen penge. bla købte vi sidst vi var der en pose stangmix (jeg tror Toms eller hvad de hedder) for 45 skr for et kg. Har ikke lige adressen i hovedet. Men tag motorvejen i retning fra dk til malmö (mobilia), kør til krydset efter mobilia og drej til højre. Drej venstre første gang og fortset til enden af vejen. Der ligger et lager med en flok indvandrere uden for og sandsynligvis nogle lastbiler. Det er ikke til at undgå at se. Husk kontanter. De tager IKKE kort.

Besvaret

Super. Nu har jeg siddet og kigget lidt vha. hitta.se's gadebilleder, og det ser ud til at nogle gutter står og laster hvad der ligner sodavand/slik/juice ved en grund der ligger på Bragegatan 10. Må derud og kigge : )

Besvaret
Ifølge vejbeskrivelsen fra Kim79 må det dreje sig om Västmandlandsgatan der munder ud i tværvejen Bragegatan. Kender dog ikke selv stedet.
Bragegatan er korrekt. Kan dog ikke huske nummeret. Er bedre til at finde steder end til at vide hvad de hedder ;)
Besvaret

Det hedder såmænd Martin Ohlsson og ligger i Bulltofte, lige overfor Audi Malmö Det er en storkøbsbutik præcis som Metro i DK. Du går ind og lægger dine varer i kurven og går hen til kassen. De spørger så efter dit Kort (Martin Ohlsson Kort) du ser forvirret ud og siger at du har et visakort. Hun så belærer dig om at du skal have et kort, men du får lov at købe alligevel, de har en diversekonto for folk der har "glemt" kortet. Jeg har lært for mange år siden i Danmark at man bare skal sige "jeg ik' forstå" så har man flere muligheder. www.martinolsson.se

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...