Ohm Skrevet August 30, 2009 Rapporter Skrevet August 30, 2009 Hej. Jeg har en datter, Asta på tre år(010606) som savner nogle danske legekammerater. Vi bor i Kirseberg, og har desuden Liva på snart et år (141008). VH Anna
gika1234 Besvaret August 31, 2009 Rapporter Besvaret August 31, 2009 Legekammerater Hej :) Aldersmæssigt er det nok ikke helt perfekt - men jeg har Sarah, som lige er fyldt 5 år og vi bor også i Kirseberg. Hilsen Gitte
Ohm Besvaret September 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2009 Hej, jeg har skrevet en PM til dig. Hvis du er interesseret, kunne vi mødes søndag? Bare skriv en PM :o) VH Anna
Tina Fabricius Besvaret September 9, 2009 Rapporter Besvaret September 9, 2009 Mødes med andre. Hej, Der er oprettet en gruppe på Facebook der hedder "Danske mødre i Malmø" som er henvendt til alle med børn i Malmø og omegn. Der kan du finde nogle legekammerater til din pige. Håber vi ses der. mvh Tina Fabricius
Pingo Besvaret September 9, 2009 Rapporter Besvaret September 9, 2009 Hvorfor skal det lige være danske legekammerater?
Ohm Besvaret September 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 10, 2009 Det er mest fordi hun har flere svenske venner i dagis, og det er super. Men jeg kan se at hun til tider mangler ord, og bliver misforstået af svenske børn. Det sker mest når jeg er i åben förskola. Der fravælger de svenske børn hende, når der er andre svenske børn at vælge imellem. Så jeg tænkte at det ville være godt for hende at supplere hendes venskaber med nogle danske :o)
Ohm Besvaret September 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 10, 2009 Til Tina. Super, det vil jeg checke ud :o)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu