Miriam Besvaret August 31, 2009 Rapporter Besvaret August 31, 2009 Coooool syntes ikke hun skreg så meget som forventet :)
Basse Besvaret September 1, 2009 Rapporter Besvaret September 1, 2009 Er det konen du har med i bilen ? - eftersom hun er så stille, må det jo have været en kedelig tur ? griner Men sturup ser sjov ud - dog lidt mange sving, ser hårdt ud for dæk og bremser.
Sune Besvaret September 1, 2009 Rapporter Besvaret September 1, 2009 Er det en GPS der sidder på sugekoppen?
dkrath Besvaret September 1, 2009 Rapporter Besvaret September 1, 2009 Basse> Sturup DRÆBER dine dæk. Mine Toyo R888 er færdige - efter 2 trackdays på Sturup. Men jeg kører så nok også lidt mere til end gennemsnittet derude .... i hvert fald hvis man ser på omgangstiderne :)
APGraph Besvaret September 1, 2009 Rapporter Besvaret September 1, 2009 Hvilken bil er vi ude og køre i? mvh A
Rikke Rost Besvaret September 1, 2009 Rapporter Besvaret September 1, 2009 Tror det er Frederiks Corsa OPC.....:)
dannemare Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2009 Er det konen du har med i bilen ? - eftersom hun er så stille' date=' må det jo have været en kedelig tur ? griner[/quote'] Nej nej, slet ikke - hun er bare vant til at køre med mig til daglig. :D Yeps. Mine dæk er helt molesterede. :) Nej, det er denne. Yup. :)
larsk Besvaret September 1, 2009 Rapporter Besvaret September 1, 2009 Nej' date=' det er denne. Får vi så overlejret data fra den på videoen senere?
dannemare Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2009 Får vi så overlejret data fra den på videoen senere? Tror det vil kræve lidt (meget) knofedt at få til at spille. :) Men til næste sommer håber jeg på at have en VIDEO VBOX. ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu