Greenking Skrevet September 8, 2009 Rapporter Skrevet September 8, 2009 Hej.. Jeg har en BMW 525d. Da jeg købte den fik jeg at vide at det var med partikelfilter, men at den tidligere ejer ikke havde nået at få det regristreret hos vägverket. (importeret bil) Men det ville give en rabat på vægtafgiften så det skulle jeg bare lige selv få gjort. Men hvordan får man sådan noget regristreret? da jeg kontaktede dem sagde manden noget med at det ikke bare var noget man kunne få gjort efterfølgende. nogen der ved hvordan det hænger sammen? Lige pt. betaler jeg 2500sek pr. kvartal i vægtafgift... på forhånd tak /Greenking
Thomas Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Det gælder kun hvis det er monteret fra ny. Så det har været spildte penge! Hej.. Jeg har en BMW 525d. Da jeg købte den fik jeg at vide at det var med partikelfilter, men at den tidligere ejer ikke havde nået at få det regristreret hos vägverket. (importeret bil) Men det ville give en rabat på vægtafgiften så det skulle jeg bare lige selv få gjort. Men hvordan får man sådan noget regristreret? da jeg kontaktede dem sagde manden noget med at det ikke bare var noget man kunne få gjort efterfølgende. nogen der ved hvordan det hænger sammen? Lige pt. betaler jeg 2500sek pr. kvartal i vægtafgift... på forhånd tak /Greenking
Martin_M Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Det gælder kun hvis det er monteret fra ny. Så det har været spildte penge! Synes ikke jeg kan læse, at det ikke er monteret fra ny... Der står blot at det er en import bil...
Thomas Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Men hvis det var sat i fra ny! Hvorfor kom det så ikke frem ved reg. Besiktningen? Synes ikke jeg kan læse' date=' at det ikke er monteret fra ny... Der står blot at det er en import bil...[/quote']
Martin_M Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Det har du ret i... Havde lige glemt den registringsbesiktning importbiler skal gennem...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu