mrode Besvaret September 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2009 Før tunellen så vidt jeg ved. 5 biler der er stødt sammen. Både ambulance, brandbiler og meget politi er kørt forbi mig. Nu ærgrer man sig bare over at man ikke kørte hjem 10 min før.. Håber dog ikke det er så alvorligt som det virker med alle de udrykninger
mrode Besvaret September 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2009 Så er der åbent igen
dannemare Besvaret September 11, 2009 Rapporter Besvaret September 11, 2009 Takker for info, Mikkel. :thumbup: Sidder stadig på jobbet og var egentligt mere eller mindre på vej hjem, men jeg kan jo så lige så godt blive lidt endnu. :)
dannemare Besvaret September 11, 2009 Rapporter Besvaret September 11, 2009 Så er der åbent igen ah, excellent. takker.
mrode Besvaret September 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2009 Ja, hvem skulle tro de kunne rydde det så hurtigt. Havde lige forventet at sidde i 2 timer..
Rikke Rost Besvaret September 11, 2009 Rapporter Besvaret September 11, 2009 Hvor var det sket henne Mikkel??
mrode Besvaret September 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2009 lige før næstsidste afkørsel inden tunellen. Det hjælper nok også på oprydning mv at de har en afkørsel. Der var kun 2 eller 3 af de forulykkede biler tilbage da jeg kørte forbi (holdt ca 200m før ulykken), så de andre må være kørt væk. Ambulancen var vist også kørt og der var både vand og et eller andet grus på vejbanen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu