Solsikke80 Skrevet September 12, 2009 Rapporter Skrevet September 12, 2009 Jeg skal ud og kigge/prøve briller i dag og har kigget lidt på denne hjemmeside!! De ser jo lidt billigere ud end de andre optikkerer og de lover en hel masse.... Nogen der har nogen erfaringer med smarteyes?
Miriam Besvaret September 12, 2009 Rapporter Besvaret September 12, 2009 Jeg skal ud og kigge/prøve briller i dag og har kigget lidt på denne hjemmeside!! De ser jo lidt billigere ud end de andre optikkerer og de lover en hel masse.... Nogen der har nogen erfaringer med smarteyes? 100% i orden, Michael har lige købt 2 par briller derinde ved Trianglen
Solsikke80 Besvaret September 12, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 12, 2009 100% i orden' date=' Michael har lige købt 2 par briller derinde ved Trianglen [/quote'] Tak for så hurtigt svar. Så glæder jeg mig til at gå derind lidt senere i dag :-) Hvor længe måtte I vente på jeres briller?
Miriam Besvaret September 12, 2009 Rapporter Besvaret September 12, 2009 Tak for så hurtigt svar. Så glæder jeg mig til at gå derind lidt senere i dag :-) Hvor længe måtte I vente på jeres briller? det ene par kom efter en lille 1 uge, og det andet tog vist 10 dage
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu