Nulla Skrevet September 14, 2009 Rapporter Skrevet September 14, 2009 Jeg søger en/nogle der gider at passe mine "søde" prinsesser engang imellem de er 2½år og 5½år.
Miriam Besvaret September 14, 2009 Rapporter Besvaret September 14, 2009 Du kan da bare dumpe dem her :)
Nulla Besvaret September 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 15, 2009 Det skal du ikke sige to gange.......... Mangler virkelig nogle der bare gider engang imellem, også meget gerne hvis i kender nogle "ældre" der mangler børnebørn. Ellers må jeg sætte en post op i ICA.
Miriam Besvaret September 15, 2009 Rapporter Besvaret September 15, 2009 Det skal du ikke sige to gange.......... Mangler virkelig nogle der bare gider engang imellem, også meget gerne hvis i kender nogle "ældre" der mangler børnebørn. Ellers må jeg sætte en post op i ICA. næ nej du, mine forældre har rigeligt med børnebørn. Men hvis dt virkelig presser på kan vi da godt have dem en dag :) men det bliver hos os...
SanneJ Besvaret September 15, 2009 Rapporter Besvaret September 15, 2009 Du kan også prøve på: http://www.extramormor.se/ :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu