Basse Skrevet September 19, 2009 Rapporter Skrevet September 19, 2009 Nogen der har gode erfaringer med firmaer, til at opgradere et standard anlæg i en BMW 3-serie. Har kun det lille system i med Nav - business tror jeg det hedder. Og kunne godt tænke mig lidt mere og bedre lyd i min bimmer. Prisen er også et element, er ikke lyd-nørd skal bare have lidt mere rum i lyden, og bedre bas herunder lidt bedre lyd når man skruer lidt op for anlægget.
dannemare Besvaret September 19, 2009 Rapporter Besvaret September 19, 2009 Nogen der har gode erfaringer med firmaer, til at opgradere et standard anlæg i en BMW 3-serie. Har kun det lille system i med Nav - business tror jeg det hedder. Og kunne godt tænke mig lidt mere og bedre lyd i min bimmer. Prisen er også et element, er ikke lyd-nørd skal bare have lidt mere rum i lyden, og bedre bas herunder lidt bedre lyd når man skruer lidt op for anlægget. Jeg troede, at lyden i sådan en 3'er gjorde, at man altid kørte med anlægget slukket. ;)
dkrath Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 Jeg troede' date=' at lyden i sådan en 3'er gjorde, at man altid kørte med anlægget slukket. ;)[/quote'] Nu stod der ikke M3...;) http://bavariansoundwerks.com/ :th2:
dannemare Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 Nu stod der ikke M3...;) Næh, men det er det heller ikke. Det er en 316ti:
Rikke Rost Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 I med en V8 M3 kværn.....Så re du ligeglad med anlæg... :D
Miriam Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 Kan godt være der ikke stod M3 .....men det er jo ikke alt man behøver at skrive ;) Anders skriv til Michael, vi har gode erfaringer med et firma her i Sverige, som vi tidligere har brugt :)
Basse Besvaret September 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2009 Næh, men det er det heller ikke. Det er en 316ti: Uhm.......næppe griner :D
Basse Besvaret September 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2009 I med en V8 M3 kværn.....Så re du ligeglad med anlæg... :D Nu kan man jo ikke høre på motorlyd hele tiden jo :D selv om den er riiiiimlig lækker den lyd fra en E92 m3 :-) Den har det med at sluge lidt benzin, i gengæld for den lyd jo :D
Basse Besvaret September 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2009 Jeg troede' date=' at lyden i sådan en 3'er gjorde, at man altid kørte med anlægget slukket. ;)[/quote'] Jeg må snart lære at bruge multi-quote :( Men jow, musikken den bil laver er rigeligt indtil jeg rammer motorvejen - der kører man jo pænt, og fornuftigt
Basse Besvaret September 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2009 3PSTnDU_5Xs Heheh ja - tilbyd at tage nogle billeder af dyret, og du får hører det IRL griner :D
dannemare Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 Heheh ja - tilbyd at tage nogle billeder af dyret' date=' og du får hører det IRL griner :D[/quote'] Vi skal da bare have nogle af fotonørderne herindefra til at dukke op på Sturup d. 1. okt. Men jo, ellers står jeg jo selv et sted ude på banen (flagpost) med mit übercam, som faldt ud af Cornflakes-pakken forleden. :D
dannemare Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 jeg må snart lære at bruge multi-quote :( [attach]3190[/attach] ..................................
Basse Besvaret September 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2009 Vi skal da bare have nogle af fotonørderne herindefra til at dukke op på Sturup d. 1. okt. Men jo' date=' ellers står jeg jo selv et sted ude på banen (flagpost) med mit übercam, som faldt ud af Cornflakes-pakken forleden. :D[/quote'] Hehe - tænkte nu mere idag, mens vejret var til det griner :D man ved aldrig hvad der sker den 1.okt :D Den kommer nok ikke så meget ud, har min brors beefed up MR2er med :D
Miriam Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 Hehe - tænkte nu mere idag, mens vejret var til det griner :D man ved aldrig hvad der sker den 1.okt :D JOW JOW det gør vi, det biver super vejr, det har jeg bestilt :)
Basse Besvaret September 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2009 JOW JOW det gør vi' date=' det biver super vejr, det har jeg bestilt :)[/quote'] Bare det ikke regner, eller har regnet hehe :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu