Jump to content

Firma til opgradering af lyd i bil, montering

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der har gode erfaringer med firmaer, til at opgradere et standard anlæg i en BMW 3-serie. Har kun det lille system i med Nav - business tror jeg det hedder. Og kunne godt tænke mig lidt mere og bedre lyd i min bimmer. Prisen er også et element, er ikke lyd-nørd skal bare have lidt mere rum i lyden, og bedre bas herunder lidt bedre lyd når man skruer lidt op for anlægget.

Besvaret
Nogen der har gode erfaringer med firmaer, til at opgradere et standard anlæg i en BMW 3-serie. Har kun det lille system i med Nav - business tror jeg det hedder. Og kunne godt tænke mig lidt mere og bedre lyd i min bimmer. Prisen er også et element, er ikke lyd-nørd skal bare have lidt mere rum i lyden, og bedre bas herunder lidt bedre lyd når man skruer lidt op for anlægget.
Jeg troede, at lyden i sådan en 3'er gjorde, at man altid kørte med anlægget slukket. ;)
Besvaret

Kan godt være der ikke stod M3 .....men det er jo ikke alt man behøver at skrive ;) Anders skriv til Michael, vi har gode erfaringer med et firma her i Sverige, som vi tidligere har brugt :)

Besvaret
I med en V8 M3 kværn.....Så re du ligeglad med anlæg... :D
Nu kan man jo ikke høre på motorlyd hele tiden jo :D selv om den er riiiiimlig lækker den lyd fra en E92 m3 :-) Den har det med at sluge lidt benzin, i gengæld for den lyd jo :D
Besvaret
Jeg troede' date=' at lyden i sådan en 3'er gjorde, at man altid kørte med anlægget slukket. ;)[/quote'] Jeg må snart lære at bruge multi-quote :( Men jow, musikken den bil laver er rigeligt indtil jeg rammer motorvejen - der kører man jo pænt, og fornuftigt :cool:
Besvaret
Heheh ja - tilbyd at tage nogle billeder af dyret' date=' og du får hører det IRL griner :D[/quote'] Vi skal da bare have nogle af fotonørderne herindefra til at dukke op på Sturup d. 1. okt. Men jo, ellers står jeg jo selv et sted ude på banen (flagpost) med mit übercam, som faldt ud af Cornflakes-pakken forleden. :D
Besvaret
Vi skal da bare have nogle af fotonørderne herindefra til at dukke op på Sturup d. 1. okt. Men jo' date=' ellers står jeg jo selv et sted ude på banen (flagpost) med mit übercam, som faldt ud af Cornflakes-pakken forleden. :D[/quote'] Hehe - tænkte nu mere idag, mens vejret var til det griner :D man ved aldrig hvad der sker den 1.okt :D Den kommer nok ikke så meget ud, har min brors beefed up MR2er med :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...