homer132 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Skrevet September 20, 2009 nogen som har en god ide til hvordan jeg får beregnet timer for mine medarbejdere? for hver måned skal jeg have summeret hvor mange timer hver enkelt medarbejder har haft. Disse samlede time antal skal opdeles i undergrupper, da der er variable timesatser alt afhængig af dag og tidspunkt. tænker at excel eller outlook ville kunne bruges, men har ikke lige overblikket. nogen som kan sende mig i den rigtige retning? edit: skal kunne afvikles på en mac
Anders Wested Besvaret July 1, 2010 Rapporter Besvaret July 1, 2010 Arbejdstider.dk Fra www.arbejdstider.dk kan du registrere arbejdstider opdelt på kategorier med hver sin timeløn. Programmet er en hurtig løsning på arbejdstidsregistrering. Der er ikke krav om registrering, man slår bare op på siden, så er man i gang. Det er gratis de første 3 uger. mvh. Anders Wested
Risager Besvaret July 1, 2010 Rapporter Besvaret July 1, 2010 Brug evt. deltaplan.dk - det er tilmed et billigt program, dog ikke gratis
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu