Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Jeg har ikke en sk.. forstand på PC andet end som flittig bruger og nu har jeg problemer. Min bærbare vil ikke gå på nettet!:scared: Forhistorie: Internt kort virkede ikke, hvorfor jeg - lidt i panik - købte et usb stick, og så var alt klaret. Her forleden virkede det interne kort så igen, hvorimod pinden ikke virkede mere, lykkelig var jeg. Afinstalledere softwaren til usb-pinden, hvorefter interne kort holdt op med at fungere. Jeg kan simpelthen ikke finde nettet. skidtet siger at der er et andet system der styrer, men det har jeg jo fjernet da det ikke virkede :rolleye: Hvor går man hen her i Malmø for at få sådan noget fixet mod kontant betaling, min sædvanlige Nørd er rejst på lang ferie, så jeg er lidt på'n. Der er sikkert nogen her der siger:" Nå, det er da simpelt" så hvis disse nogen kan give mik en kæde af knapper jeg skal trykke på vil jeg da osse være absolut taknemlig, bare det ikke er for svært:scared: Du kan opnå usigelig respekt fra mig, hvis du hjælper mig, ja - jeg vil ligefrem holde tilbage for dig når du overhaler på broen:rolleyes: Hilsener Thage

Besvaret

Den skal til psykolog...lære at forstå det ikke er farligt at gå ud. At nettet ikke er så slemt og hvis man er klædt ordentligt på, så fryser man heller ikke.... Det skal den nok lære, men husk at være tålmodig med den.....Rom blev ikke bygget på en dag.

Besvaret

WiFi Det er meed garanti opsætning af netkort der har ændret sig (protokol type eller lign.) Har du den nogensidne med til DK og hvor befinder du dig når du evt er i DK? Så skal jeg gerne give det et forsøg OG det skal ikke koste dig noget som helst

Besvaret

Hej igen alle sammen. Til Dannemre: Tak Til Juff: Jeps Til Rikke: Du mener vist PSYKIATER, ikk? Prøv at kigge på dørskiltet næste gang du skal op til ham/hende. Har på fornemmeren at du har lidt kønsidentitets problemer. Til KlingKlong: Tak for tilbudet, Du har en PM Ha nu en go weekend allesammen, ser jo at den starter tordag nu, det gjorde den sgu ikke i min tid. Thage

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...