vagn16 Skrevet September 24, 2009 Rapporter Skrevet September 24, 2009 Hej, Skal have betalt min brobizz af arbejdet, og nu bliver jeg i tvivl. Jeg troede at man aftalte et fast månedligt beløb baseret på arbejdsdag (ture), men jeg bliver forvirret når jeg løser på broens egen side: http://dk.oresundsbron.com/page/6 Her ser det ud som on det bliver præcise regninger for de enkelte måneder? Pelle
dannemare Besvaret September 24, 2009 Rapporter Besvaret September 24, 2009 Jeg mener, det var på SKATs hjemmeside, at jeg engang læste, at det var et krav, at beløbet skulle være fast hver måned (men jeg kan sagtens huske forkert :)).
Miriam Besvaret September 24, 2009 Rapporter Besvaret September 24, 2009 det ska være fast, det har vi da ihvertfald begge 2 :)
Rene Larsen Besvaret September 24, 2009 Rapporter Besvaret September 24, 2009 Ja, man skal ét år ud i fremtiden planlægge sine bro passager måned for måned, og så lægge dem sammen og dele med 12 - det er så hvad der skal betales pr måned. Arbejdsgiver og dig tager så gensidigt hver jeres risiko for at enten komme til at betale for meget eller tjene på ordningen - der kan ikke justeres på det månedlige beløb i det år en aftale løber.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu