Lynge Skrevet September 29, 2009 Rapporter Skrevet September 29, 2009 Er der nogen her der ved om der findes noget tilsvarende i SE? Er der nogen her der kan anbefale nogen til at lave et nyt badeværelse?
sup3rior Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Er der nogen her der ved om der findes noget tilsvarende i SE? Er der nogen her der kan anbefale nogen til at lave et nyt badeværelse? Prøv at høre Miriam ad... Den håndværker hun kender lavede vores badeværelse til top-karakter - og jeg er vist ikke den eneste herinde som har gode erfaringer med ham...
Lynge Besvaret September 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 29, 2009 Prøv at høre Miriam ad... Den håndværker hun kender lavede vores badeværelse til top-karakter - og jeg er vist ikke den eneste herinde som har gode erfaringer med ham... Miriam er det et navn du vil ud med:love2:
Thomas Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Prøv at høre Miriam ad... Den håndværker hun kender lavede vores badeværelse til top-karakter - og jeg er vist ikke den eneste herinde som har gode erfaringer med ham... Men vi er også nogen der har dårlige erfaringer med ham:surprise: Vær glad hvis han vender tilbage til en! Vi havde lavet et par aftaler med ham, men han dukkede aldrig op igen, og svarede heller ikke når man ringede til ham! Desuden er det ikke alt han må lave på badeværelset, da han er selvlært. Og visse ting skal man have papirer på.
Lynge Besvaret September 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 29, 2009 Men vi er også nogen der har dårlige erfaringer med ham:surprise: Vær glad hvis han vender tilbage til en! Vi havde lavet et par aftaler med ham, men han dukkede aldrig op igen, og svarede heller ikke når man ringede til ham! Desuden er det ikke alt han må lave på badeværelset, da han er selvlært. Og visse ting skal man have papirer på. Ok ja det er jo ikke så godt, har kender du nogen anden så?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu